Produkty Signamaxu se představily v nové podobě. V lednu 2008 vypsala společnost Signamax výběrové řízení na změnu designu Corporate Identity, vč. podoby designu produktů této značky a Výsledky této proměny byly nyní oficiálně představeny.
„Původní stav Corporate Identity sice byl dostatečně přehledný pro B2B potřeby, nicméně značka sama o sobě na první pohled příliš nekomunikovala. Signamax je velmi silná značka a bylo by škoda nevyužít její potenciál na B2B a B2C trzích, pro které je obnova stávajícího vizuálu klíčová, a to jak v rámci EMEA regionu, tak mimo něj,“ uvedl k rebrandingu Signamax Martin Měřínský, brand manager značky Signamax.
Nový styl je patrný již na první pohled. Produktové skupiny jsou sloučeny do pěti skupin, pro které vznikly speciální piktogramy. Ty odkazují k základním produktovým řadám společnosti Signamax: aktivní komponenty, pasivní komponenty, WLAN, fiber optics a racks:
Do budoucna hodlá společnosti Signamax pokračovat v důsledném rebrandingu. Internetové stránky, katalogy a vizuály jsou již v novém designu, nyní se nový vizuál postupně aplikuje na produkty Signamax.
Switch Signamax s novým designem.