Podle průzkumu společnosti Cisco mají uživatelé broadbandu v západní Evropě větší zájem používat službu mobilního přístupu k domácí zábavě (Connected Life) než jejich američtí kolegové. Zatímco v Evropě by službu, která by lidem umožnila přístup k domácí zábavě kdekoli a kdykoli, mělo zájem využívat 90 % uživatelů broadbandu, ve Spojených státech amerických to bylo jen 77 %.
Okolo 42 % evropských uživatelů by navíc bylo za obdobnou službu ochotno platit až 3,5 EUR měsíčně, zatím však mají potíže nalézt správné řešení, které by bylo jednoduché, rychle instalovatelné a spolehlivé.
Tyto výsledky vyplynuly z průzkumu divize Internet Business Solutions Group (IBSG) společnosti Cisco, který společnost realizovala mezi 1500 uživateli širokopásmového připojení ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii, a do kterého tuto zatím hypotetickou službu vložila jako součást širší nabídky.
Výsledky průzkumu ukázaly následující skutečnosti:
- 43 % západoevrospkých uživatelů broadbandu uvádí, že jim technologie umožňuje žít vlastním životním stylem
- 52 % je přesvědčeno, že jsou díky technologiím produktivnější a organizovanější
- 78 % respondentů se přiznalo, že kontrolují svůj e-mail kdykoliv je to možné
- průměrný uživatel broadbandu tráví na internetu průměrně 21 hodin týdně
- za poslední měsíc si stáhlo nebo vidělo video z internetu 69 % respondentů
- 12 % uživatelů broadbandu sleduje televizi nebo video vždy a všude, kde je to možné - 23 % dotázaných zvolilo video i za obsah, ke kterému chtějí mít v budoucnu co možná největší přístup i mimo domov - 32 % respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních telefonů - 27 % jich využívá přístupu na internet prostřednictvím mobilního telefonu - 41 % poslouchá online hudbu - 32 % píše blogy nebo vytváří obsah na stránce online komunit |