Hlavní navigace

Průzkum: Evropané mají zájem o mobilní přístup k zábavě

25. 1. 2008

Sdílet

Podle průzkumu společnosti Cisco mají uživatelé broadbandu v západní Evropě větší zájem používat službu mobilního přístupu k domácí zábavě (Connected Life) než jejich američtí kolegové. Zatímco v Evropě by službu, která by lidem umožnila přístup k domácí zábavě kdekoli a kdykoli, mělo zájem využívat 90 % uživatelů broadbandu, ve Spojených státech amerických to bylo jen 77 %.

Podle průzkumu společnosti Cisco mají uživatelé broadbandu v západní Evropě větší zájem používat službu mobilního přístupu k domácí zábavě (Connected Life) než jejich američtí kolegové. Zatímco v Evropě by službu, která by lidem umožnila přístup k domácí zábavě kdekoli a kdykoli, mělo zájem využívat 90 % uživatelů broadbandu, ve Spojených státech amerických to bylo jen 77 %.

Okolo 42 % evropských uživatelů by navíc bylo za obdobnou službu ochotno platit až 3,5 EUR měsíčně, zatím však mají potíže nalézt správné řešení, které by bylo jednoduché, rychle instalovatelné a spolehlivé.

Tyto výsledky vyplynuly z průzkumu divize Internet Business Solutions Group (IBSG) společnosti Cisco, který společnost realizovala mezi 1500 uživateli širokopásmového připojení ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Velké Británii, a do kterého tuto zatím hypotetickou službu vložila jako součást širší nabídky.

Výsledky průzkumu ukázaly následující skutečnosti:

- 43 % západoevrospkých uživatelů broadbandu uvádí, že jim technologie umožňuje žít vlastním životním stylem

- 52 % je přesvědčeno, že jsou díky technologiím produktivnější a organizovanější

- 78 % respondentů se přiznalo, že kontrolují svůj e-mail kdykoliv je to možné

- průměrný uživatel broadbandu tráví na internetu průměrně 21 hodin týdně

- za poslední měsíc si stáhlo nebo vidělo video z internetu 69 % respondentů

- 12 % uživatelů broadbandu sleduje televizi nebo video vždy a všude, kde je to možné

- 23 % dotázaných zvolilo video i za obsah, ke kterému chtějí mít v budoucnu co možná největší přístup i mimo domov

- 32 % respondentů sdílí obrázky nebo video i ze svých mobilních telefonů

- 27 % jich využívá přístupu na internet prostřednictvím mobilního telefonu

- 41 % poslouchá online hudbu

- 32 % píše blogy nebo vytváří obsah na stránce online komunit
Nenechte si ujít:
Telefónica O2 vydělala v Česku téměř 50 miliard, pevné linky ji ale dělají starosti

Horké novinky u U:fona, aneb co se mění s novým rokem?

Nové mobilní technologie zásadně změní náš život!

Trendy a budoucnost konvergence sítí

T-Mobile rozšiřuje nabídku datových služeb

JuniorMobil - soutěž pro mladé mobilní vývojáře

 

Autor článku