Amazon vymyslel geniální a přitom dětinsky jednoduchý nápad jak na každém prodaném tabletu Kindle Fire HD vydělat ještě něco navíc. Implementoval do něj reklamu.
Amazon tvrdí, že pokud se uživatelé rozhodnou, že reklamu nechtějí, mohou ji deaktivovat – za poplatek. Částka to sice není nijak vysoká, asi 15 dolarů, ale celková cena tabletu se o to navýší. Na druhou stranu je třeba říct, že zobrazování reklamy již nějaký čas funguje také na čtečkách Kindle. Reklama se zobrazuje jen jako spořič v případě, že s tabletem nepracujete a celkově nijak zvlášť neruší.
Některé nabídky, zobrazované v reklamě, jsou navíc i celkem zajímavé a mohly by uživatele přinutit se na ně podívat. Spokojen bude jak Amazon, tak inzerent i majitel tabletu. Schválně, jestli něco podobného napadne také Barnes & Noble, jejich nový tablet je již také doslova za rohem.