Hlavní navigace

Reseller Meeting Point bude letos větší

8. 8. 2007

Sdílet

Reseller Meeting Point @ Invex-Digitex 2007 je název úzce specializovaného odborného setkání zástupců prodejního řetězce z oblasti IT a spotřební elektroniky, které se bude i v průběhu letošního veletrhu konat v pavilonu s registrovaným vstupem. Jeho hlavním cílem je zprostředkování nových obchodních kontaktů mezi výrobci, prodejci a distributory. Oproti loňskému premiérovému ročníku budou moci registrovaní návštěvníci vybírat z pestřejší nabídky prezentujících se firem.

Reseller Meeting Point @ Invex-Digitex 2007 je název úzce specializovaného odborného setkání zástupců prodejního řetězce z oblasti IT a spotřební elektroniky, které se bude i v průběhu letošního veletrhu konat v pavilonu s registrovaným vstupem. Jeho hlavním cílem je zprostředkování nových obchodních kontaktů mezi výrobci, prodejci a distributory. Oproti loňskému premiérovému ročníku budou moci registrovaní návštěvníci vybírat z pestřejší nabídky prezentujících se firem.

"Letos se mohou prodejci těšit na další nárůst oproti loňskému ročníku. Svou nabídku pro resellery představí v rámci veletrhu Invex-Digitex například firmy Abakus, Abel, Acer, Actebis, AMD, Belkin, BenQ, Canon, D-Clean, Epson, Konsigna, Koracell/Mio, Lifeviews, Rittal, SkyNet/McAfee a více než dvě desítky dalších výrobců a distributorů", potvrzuje rostoucí trend vedoucí manažer veletrhů Invex-Digitex Petr Ondrášek. Reseller Meeting Point (RMP) se uskuteční v pavilonu G2 brněnského výstaviště od úterý 23. do čtvrtka 25. října, tedy první tři dny veletrhu.

Mezi tématy nebude chybět téma financování obchodu, problémy legislativního prostředí, postup investování maloobchodů do nových pokladních systémů ani pohled odborníků na srovnání českého trhu ICT distribuce a trhu sousedů za nejbližšími hranicemi.

Z důvodu naprosto rozdílných potřeb pro prezentaci směrem k odborným obchodníkům spočívá základní princip projektu RMP v naprosté jednoduchosti, přesném zacílení na konkrétní typ návštěvníka a relativně nízké finanční a organizační náročnosti spojené nejen s přípravou účasti, ale také s účastí samotnou. Projekt nevyžaduje radikální a nákladnou přípravu pro partnery akce, protože je založen na „unifikovaném“ prezentačním prostředí, kde není důležitá okázalá forma prezentace, ale zejména obsah sdělení a zdůraznění „toho podstatného“ k definované cílové skupině. RMP je zároveň vhodný jako doplňková forma pro vystavovatele v hlavní části veletrhů Invex-Digitex, protože úroveň, obsah i principy komunikace se skupinou prodejců jsou rozdílné od běžné komunikace se skupinou koncových uživatelů. Naopak pro firmy, které se veletrhů v jeho základních formách neúčastní, je to příležitost, jak využít jejich potenciálu - byť se zaměřením pouze na odbornou obchodní veřejnost - a zajistit si potřebné zázemí pro vedení jednání se svými současnými a zejména potenciálními partnery z řad prodejců.

Podle průzkumu Reseller Channel Survey provedeného společností PPX, odborného konzultanta projektu, lze na veletrzích Invex – Digitex očekávat účast až 49 % všech prodejců. „Tyto průzkumy trhu napovídají, že pro velkou část prodejců je tento největší oborový veletrh významnou příležitostí k načerpání informací. Podle našeho názoru absolutně neplatí leckdy užívaný mýtus, že návštěva Invexu nemá smysl, alespoň co se týká lidí z řad prodejců,“ říká Petr Pavlíček ze společnosti PPX.

 

Autor článku