Ještě o víkendu jsem se připojoval do uzavřené bety MMORPG Gods & Heroes: Rome Rising a až na bugy typické pro hru v této fázi vývoje jsem se skvěle bavil. Prostředí mi vyhovovalo, líbily se mi i modely postav a vývojářům z Perpetual Entertainment jsem stále fandil i přesto, že mi nedávno docela namíchli s posunutím vydání hry na začátek příštího roku. Na chystané dobrodružství ale už nyní mohu zapomenout, betaverzi se slzou v oku odinstaluji a ještě jednou si zanadávám na vedení zmiňovaného týmu, které se rozhodlo upřednostnit vývoj Star Trek Online a Gods & Heroes: Rome Rising po několika letech vývoje pustit k ledu. Současně jsem však rád, že jsem se betatestování nevěnoval více, i když jsem mnohokrát nadával na nedostatek času.
Je mi skutečně líto všech hráčů, co se Gods & Heroes: Rome Rising věnovali naplno, poslušně hlásili všechny bugy a s vývojáři poctivě diskutovali na oficiálních fórech. Dobrou náladu jistě nemají ani zaměstnanci Perpetual Entertainment, kteří do vývoje chystaného MMORPG investovali veškerý čas a věřili, že hráčům nabídnou skutečně kvalitní titul. Tak už to ovšem bývá a nezbývá než zatlačit slzičku a začít nanovo. Třeba se Star Trek Online, jemuž se nyní mohou věnovat naplno a který je ve výsledku (bohužel) perspektivnější než Gods & Heroes: Rome Rising. Ale co se mě týče, Trekkie nejsem, raději bych uvítal výlet do prostředí starověkých bájí a pověstí a alespoň ve virtuální podobě se postavil hydrám, titánům a podobným stvořením. Bohužel si však musím nechat zajít chuť a se mnou i všichni hráči, kteří se na vydání Gods & Heroes: Rome Rising těšili.