Společnost chce korporátní i vládní klienty BlackBerry přesvědčit o tom, že jeho telefony jsou minimálně stejně bezpečné jako přístroje BlackBerry. Také proto do svých řad přijal mnoho bezpečnostních odborníků z konkurenčních firem a zvýšil investice do mobilní bezpečnosti. Současně spustil masivní reklamní kampaň, jejíž součástí jsou i spoty, ve kterých se trefuje právě do BlackBerry.
Společnost doufá ve zlepšení své pozice u firemních uživatelů. Jak totiž ukázal nedávný průzkum agentury IDC, přes 50 % chytrých telefonů prodaných v loňském roce firemním zákazníkům tvořily iPhony od Applu, zatímco o nějaké zařízení od Samsungu se jednalo pouze v 16 procentech případů. BlackBerry, který trhu ještě pár let zpátky dominoval, skončil třetí s 10 %.
V konkurenčním boji s Applem zřejmě Samsung nepoleví, nově se však více zaměří na tržní podíl BlackBerry. Aktuálně má pro to ideální podmínky. Situace kolem BlackBerry je velmi nejasná a platforma ztratila hodně uživatelů tím, že velké firmy umožnily svým pracovníkům používat vlastní zařízení v zaměstnání.
Korporátní uživatele hodlá Samsung lákat mimo jiné na operační systém Android, který ve svých zařízeních používá velké množství výrobců. S tím však může být trochu problém. Android je totiž v jistých kruzích stále považován za nepříliš bezpečnou platformu. O nestabilitě některých jeho aplikací ani nemluvě. Samsung však kontruje uvedením nového bezpečnostního nástroje SAFE, což má být zkratka pro Security for Enterprise.
BlackBerry se ale jen tak lehce nevzdá. V minulém měsíci představil nový operační systém BlackBerry 10 a současně i dva nové telefony pro něj určené. Své firemní zákazníky si chce udržet možností bezplatného upgradu a bezplatným školením pro pracovníky IT. Představitelé BlackBerry se již nechali slyšet, že konkurence se svými nabídkami přichází příliš pozdě.