Jako by nestačilo, že nejen Apple, ale i spotřebitelé obviňují Samsung z kopírování produktů, nyní, po otevření obchodu se do Samsungu opět lidé pustili. Tentokrát jej obviňují z kopírování Apple Store.
Samsung nedávno otevřel svůj vlastní obchod ve Spojených Státech a nikomu nemohlo uniknout, že vzhledově opravdu Apple Store připomíná. Ať už uspořádáním a otevřeným prostorem nebo zaměstnanci v modrých tričkách. Apple má ve svých obchodech dřevěné stoly, Samsung bílé. Oba obchody vystavují svoje tablety a smartphony, takže si je lidé mohou prohlédnout a vyzkoušet.
Je však oprávněné obviňovat Samsung z kopírování Apple? Obchody dnes běžně vystavují smartphony a tablety tak, aby si je zákazníci mohli vyzkoušet, dělá to i Microsoft. Apple rozhodně nevymyslel open space uspořádání a pokud jde o modrou barvu triček zaměstnanců, potom by možná bylo dobré vědět, že modrá firemní barvou Samsungu.
Apple nedávno dosáhl úspěchu ve Spojených Státech, kde se mu podařilo (dočasně) zablokovat prodej smartphonu Galaxy Nexus a tabletu Samsung Galaxy Tab 10.1. Je jasné, že Apple v Samsungu vidí konkurenta a možnou hrozbu, a že se snaží chránit své produkty. Stejně si myslíme, že hlavní slovo by měli mít spotřebitelé, lidé, kteří si tablety a smartphony kupují. Ti by měli rozhodovat o tom, jak úspěšný produkt bude, zda se bude prodávat, stane hitem nebo zda skončí v propadlišti dějin.