Hlavní navigace

Samsung přichází se zárukou na LCD monitory SyncMaster

30. 1. 2008

Sdílet

Samsung představuje nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster, garantuje výměnu monitorů s vadnými body. Záruku je však třeba uplatnit během tří dnů od zakoupení monitoru.

CS24

Na trhu LCD monitorů zuří tvrdý konkurenční boj a zákazníci si mohou vybírat, čehož také využívají. Ty tam jsou doby, kdy se zákaznicí spokojili s několika vadnými pixely. Dnes si většinou nechají vadný monitor předvést, aby se ujistili, že je v pořádku. Některé společnosti to už pochopily a nabízejí patřičnou záruku. Někdy je však tato omezena jen na určitou výrobkovou řadu LCD displejů.

K takovým firmám se nyní konečně přidává i jeden z nejvýznamnějších výrobců LCD, společnost Samsung. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (tři pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely.

V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.

"Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat," vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina.

Platné podmínky:
Do třech pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněne nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.

Po uplynutí třech pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (tři pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podminkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.

- - Alexandr Radecký