K takovým firmám se nyní konečně přidává i jeden z nejvýznamnějších výrobců LCD, společnost Samsung. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (tři pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely.
V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.
"Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat," vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina.
Platné podmínky:
Do třech pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněne nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.
Po uplynutí třech pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (tři pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podminkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.
- - Alexandr Radecký