Samsung přichází se zárukou na vadné body u svých LCD

30. 1. 2008

Sdílet

Společnost Samsung Electronics představila nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster, které jsou příznivou zprávou pro řadu uživatelů, kteří se děsí toho, že by na nově zakoupeném LCD mohli objevit vadný bod.

Společnost Samsung Electronics představila nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster, které jsou příznivou zprávou pro řadu uživatelů, kteří se děsí toho, že by na nově zakoupeném LCD mohli objevit vadný bod.

Samsung se snaží vyjít vstříc zákazníků, kteří si chtějí kupovat monitor pouze s bezchybnou obrazovkou. Pro případy, kdy se tak nestane, Samsung nabízí zákazníkům možnost do 72 hodin (3 pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely. V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.

Platné podmínky:
Do 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněne nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.

Po uplynutí 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (3 pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podminkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska.