Jihokorejský Samsung vždy patřil k těm nejaktivnějším společnostem co se prosazování 3D HD televize týče, v Evropě byly nakonec 3D televize Samsung vůbec první modely s trojrozměrným obrazem, které se zde začaly prodávat.
Prodeje 3D televizí však nejsou takové, jak výrobci doufali. V nabídce je sice poměrně slušná nabídka Blu-ray 3D filmů, nicméně to pro řadu zákazníků evidentně není dostatečný motiv pro připlacení za 3D model HD televize, respektive za výměnu stávající LCD či PDP obrazovky za novou.
Chce to prostě stále vysílající 3D televizní program, což moc dobře vědí i výrobci. A Samsung proto spustil 3D video internetové vysílání (VOD - video on demand), které je sice zatím k dispozici jen v Korei (přesněji v té jižní, demokratické), nicméně Samsung slibuje, že ji letos rozšíří i do Evropy a Severní Ameriky.
3D video bude dostupné přes aplikaci Samsung Smart TV 3D a pro začátek nabídne hlavně upoutávky k filmům, koncerty a hudební klipy, nicméně výrobce slibuje, že plnohodnotné filmy také přijdou brzo na řadu. Konkrétně je zmíněna například spolupráce s Dreamworks Animation, což znamená oblíbené 3D filmy a pravděpodobně i menší kratší specializované projekty.
Snaha Samsungu je chvályhodná a ačkoli není pravděpodobné, že by razantně pohnula trh směrem k masovému přijetí 3D televizí, je to krok správným směrem. Takovým je například i snaha o standardizaci komunikace mezi televizí a 3D LCD brýlí s aktivní závěrkou.