Skype nabídne diagnostiku, proč jsou hovory špatné

28. 3. 2017

Sdílet

 Autor: © Microsoft
Microsoft představil několik (nejen) diagnostických novinek pro hovory přes Skype včetně nástroje Call Analytics Dash, který určí, co je příčinou potíží.

IT správci řídící skupinu uživatelů ve Skype for Business mají od vývojářů k dispozici nové nástroje k diagnostice a nápravě problémů, které můžou v rámci skupiny vyvstat. Microsoft pro tyto účely zpřístupnil betaverzi diagnostického nástroje Call Analytics Dash.

Problémů, které se při skupinovém hovoru mohou objevit, je přitom celá škála, přičemž důsledkem je obvykle snížená kvalita hovoru.

A jestliže se stížnosti uživatelů týkají například přerušovaného spojení, určit, zda je způsobeno kolísajícím internetovým připojením, problematickým headsetem nebo třeba chybou v infrastruktuře Microsoftu, může být bez dodatečných nástrojů obtížné.

Microsoft tak věří, že i díky této novince se mu podaří pro Skype for Business získat širší firemní klientelu často k vnitrofiremní komunikaci používající konkurenční či vlastní služby.

Nejde ale o jedinou novinku, kterou firma uvedla. Další dvě by měly sloužit především call centrům. Auto Attendant umožňuje nastavit nabídkové menu, které volající ovládá klávesnicí („Pro spojení s operátorem stisknete jedničku.“), Call Queues jsou využitelné pro změnu hlavně na zákaznických horkých linkách.

ICTS24

Umožňují snadné zapojení více operátorů do jednoho hovoru a také umí řadit volající do fronty dle času, ve kterém se dovolali, a distribuovat hovory dle obsazenosti operátorů.

Obě tyto funkce jsou však dostupné pouze pro společnosti používající ke Skype for Business i přidruženou službu Cloud PBX, jež je součástí předplatitelského balíčku.