Podobné problémy doprovázely po uvedení např. i iPhone 3G od Applu a jsou víceméně typické pro nově uváděné produkty. Na rozdíl od Applu, který ovšem problém bagatelizoval, Google informoval, že ve spolupráci s „hardwarovými partnery“ (primárně jde pravděpodobně o společnost HTC, která přístroj vyrábí) byl problém identifikován a software, který problémy odstraní, by měl být uvolněn co nejdříve. Alespoň tak to tvrdí zaměstnanci Googlu na fóru podpory pro Nexus One. V současnosti je oprava ve fázi testů, první výsledky jsou údajně pozitivní a pokud půjde vše podle plánu, bude uživatelům aktualizace nabídnuta „bezdrátovou cestou“ zhruba do týdne.
Někteří uživatelé, kteří si stěžují na špatný signál v 3G sítích ovšem mohou mít problém s kvalitou pokrytí v jejich lokalitě a jak ukázaly testy, většina uživatelů mobilních sítí třetí generace ani zdaleka nedosahuje rychlostí, které slibují operátoři.
Někteří uživatelé smartphonu Nexus One ovšem již vyzkoušeli, že jejich přístroj se nepřipojí do 3G sítě tam, kde je to možné s konkurenčním iPhonem a již po více než 1 200 komentářích na diskusním fóru na toto téma založili pracovníci Googlu další diskusi, která již obsahuje stovky nových komentářů na téma problému s připojením v 3G sítích.
Na problémy s připojením si uživatelé začali stěžovat hned v prvních dnech po té, co byl Nexus One uveden na trh. Někteří si stěžovali společnosti T-Mobile, ovšem ta je přesměrovala přímo na HTC, který však tyto uživatele opět odkázal na operátora. Také odpovědi od pracovníků Googlu se uživatelé dočkali až za den nebo dva, protože firma neměla pro podporu přístroje vyhrazené speciální zaměstnance. Detaily o přístroji najdete v článku Nexus One: Smartphone od Googlu odhalen.