SodatSW aktualizuje dohledovou aplikaci OptimAccess Report Center

22. 11. 2010

Sdílet

Společnost SodatSW vydala souhrnný update své webové aplikace OptimAccess Report Center, která firmám pomáhá s kontrolou činnosti zaměstnanců na firemních počítačích. Aplikace předkládá výsledky personálních a bezpečnostních auditů.

Řešení zaznamenává činnost pracovníků na počítačích, monitoruje spuštěné webové stránky, aplikace, tisk dokumentů, práci s externími paměťovými médii a datovými soubory. Výsledné údaje jsou poté generovány pomocí aplikace OptimAccess Report Center do přehledných tabulek a grafů, které umožní jednoduše analyzovat aktivity zaměstnanců. Díky nově provedenému updatu je podle dodavatele možné sledovaná data vyhodnocovat výrazně rychleji. Navíc v rámci podpory novějších operačních systémů byla přidána možnost automatické instalace webové části na IIS 7.0, a to jak na 32bitových, tak na 64bitových systémech.

ICTS24

„V rámci revize databáze došlo k optimalizaci části reportů, ve kterých je hromadně vyhodnocována činnost na počítačích. Díky tomu jsou výsledky srozumitelnější a pracovníci správy výpočetní techniky je již nemusí managementu prezentovat osobně a šetří tak čas,“ uvedl Martin Hanzal, výkonný ředitel SodatSW.

Webová aplikace OptimAccess Report Center je součástí nástroje Desktop Management System OptimAccess. Ten je určen pro management podniků, kterým slouží k získání přehledu o využívání výpočetní techniky ze strany uživatelů a zároveň poskytuje kontrolu nad možnými útoky na citlivá data organizace ze strany zaměstnanců.