Společnost Bellman Group oznámila, že uvedla na trh novou verzi produktu TaskPool. TaskPool 2.2 přináší rozšířenou možnost HelpDesk notifikací a LDAP autentizaci na HelpDesku umožňující nastaveni autorizovaného přístupu pro uživatele, kteří zadávají své požadavky prostřednictvím modulu HelpDesk. Verze 2.2 dále umožňuje trvalé přihlášení uživatele, tzn. možnost zachování přihlášení pro další přístup do systému. Samozřejmostí pro novou funkcionalitu je snadnější možnost změny předmětu a popisu tasku pro servisní manažery projektu.
Výrazně přepracované je uživatelské prostředí systému, které v nové verzi umožňuje např. zobrazování přehledu 10i naposledy upravených tasků nebo změnu předmětu notifikačních e-mailů. Rovněž zobrazení detailu tasku je nyní přepracované a výrazně přehlednější.
Díky změnám v architektuře je nyní výrazně zrychlené zpracování požadavků na výpis jednotlivých tasků, současně proběhla optimalizace technologie zobrazování pro Internet Explorer. Uživatelé nové verze mají možnost volby výstupního kódování (včetně CSV exportu). Zadávání požadavků za uživatele Helpdesku lze nyní provádět přímo z TaskPoolu. Novou je i možnost tvorby vlastních šablon pro výstup z TaskPoolu 2.2.
TaskPool je webový systém pro správu firemních úkolu (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách. Díky svému konceptu organizace požadavku do poolu usnadňuje všem uživatelům přehled nad jejich prací, nad plněním úkolu, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolu.
Lze jej tak použít například pro interní HelpDesk, pro správu zakázek či reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru, nebo formou pronájmu na serveru firmy Bellman (jako ASP - Application Service Provider). Webový systém, který nevyžaduje žádné instalace
na počítačích uživatelů, je prý možné nasadit do jednoho týdne.