Sony následuje Microsoft na čínský trh herních konzolí

26. 5. 2014

Sdílet

 Autor: Sony/techspot.com
Sony se připravuje na prodej svého PlayStationu v Číně, kde chce začít konkurovat Microsoftu na nově obnoveném trhu herních konzolí.

Japonská společnost zakládá dva společné podniky (joint venture) s místní čínskou firmou Shanghai Oriental Pearl Culture Development. Oba podniky – jeden z nich zaměřený na hardware a druhý na software – budou mít sídlo v nové zóně volného obchodu v Šanghaji. Čína výrobcům herních konzolí se sídlem v této zóně umožňuje prodej jejich systémů ve zbytku země.

Sony bude mít v jednom z podniků 49procentní podíl a v tom druhém 70procentní. Zbývající akcie budou v držení čínské společnosti.

Sony odmítlo poskytnout další detaily ohledně svých plánů s PlayStationem v zemi.

Společnost vstupuje na trh poté, co Čína nedávno ukončila svůj zákaz prodeje zahraničních herních konzolí. Ukončení zákazu je spojené právě s novou zónou volného obchodu v Šanghaji. Země má potenciálně velkou zákaznickou základnu s 338 miliony online hráčů. Vyplývá to z informací China Internet Network Information Center.

Zdroj: IDG News Service