Starfield slaví úspěch. Rekordní premiéru podporuje extrémní zájem o sběratelské edice a jiný merch

Sdílet

Nový videoherní titul Starfield od herního studia Bethesda slaví jeden úspěch za druhým. O vesmírné sci-fi RPG projevilo zájem už více jak 6 milionů hráčů a vysoké popularitě se těší také sběratelské edice nebo merch.

Letošní rok je pro hráče doslova nabitý zajímavými videoherními tituly. Letos se hráči dočkali například Diabla IV, Hogwards Legacy, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Baldurs Gate III. Počínaje 6. zářím se výčet her rozrostl o dlouho očekávaný titul Starfield, o kterém se už dlouho odhaduje, že by mohl bojovat o hru roku 2023.

Starfield je otevřené sci-fi RPG zasazené do prostředí vesmíru a roku 2330, kdy se lidstvo rozhodlo vydat mimo naši sluneční soustavu. Vy se v roli vesmírného dobrodruha zhostíte role objevitele, prozkoumáváte a osidlujete nové planety v zájmu vaší civilizace.

ICTS24

Herní studio Bethesda stojící za tímto videoherním počinem může slavit. O Starfield je prozatím extrémní zájem, o čemž svědčí i prodané kusy samotné hry, sběratelských edicí nebo samotného merche. V datu vydání si hru zahrálo dokonce 1 milion hráčů, což může být do velké míry způsobeno přítomností hry v rámci Game Passu od Microsoftu, který hráče vyjde na přibližně 300 korun měsíčně.

Že je o hru velký zájem potvrzují nejen čísla podle trasovače SteamDB, ale také velké prodejní sítě JRC nebo Xzone. Ty podle magazínu Czechcrunch pociťují zvýšený zájem o hru díky obřím prodejům sběratelských edicí a merche, jako jsou trička, čepice nebo jiné příslušenství spojené se Starfield tématikou.

Autor článku

Kmenový redaktor webu Cnews, kde se zaměřuje především na recenze hardwaru. Pro PCWorld sleduje novinky ze všech možných IT oblastí.