Nový bezpečnostní software, který pomůže klientům spravovat přístup uživatelů k citlivým firemním informacím a zjednoduší proces zajištění shody s předpisy, uvedla na trh společnost IBM. Jde o řešení Tivoli Identity Manager 5.0, který podle výrobce vychází při své činnosti z reálných rizik dnešních organizací a pomáhá klientům efektivně spravovat uživatelské účty, přístupová oprávnění a hesla zaměstnanců, dodavatelů a zákazníků od vytvoření až po ukončení vztahu.
Poskytuje také centralizovaný bod správy uživatelů, jejich hesel, pracovních rolí a přístupových práv. Pomáhá tak zajistit, aby byly podnikové a bezpečnostní zásady nastaveny na všech systémech a aplikacích ve společnosti.
Tivoli Identity Manager automatizuje únavný, manuální proces vytváření nových účtů a hesel pro zaměstnance a zákazníky podniku, jímž by se jinak museli zabývat pracovníci IT. Poskytuje uživatelům funkce pro obnovení a synchronizaci vlastních hesel bez jednání s pracovištěm podpory, což šetří čas uživatelům i technické podpoře. Software také dokáže identifikovat neoprávněné nebo nebezpečné změny, jež by poskytly uživatelům přístup k většímu množství aplikací, než pro svou práci potřebují, odstraňuje nelegitimní přístup a upozorňuje na takové události pověřené vedoucí pracovníky. |