Symantec aktualizuje Backup Exec 2010, podpora i pro MS SharePoint

18. 8. 2010

Sdílet

Společnost Symantec uvolnila nové aktualizace svého řešení ochrany dat Backup Exec 2010.

Nejnovější verze softwaru Backup Exec 2010 umožňuje uživatelům podle Symantecu zkrátit dobu instalace pomocí vylepšených průvodců, poskytuje v rámci produktu nová doporučení pro optimální obnovení dat v systémech Windows a podporuje další platformy, včetně systémů Microsoft SharePoint 2010.

„Uvedením softwaru Backup Exec 2010 vylepšila společnost Symantec ochranu virtuálních počítačů a přidala plně integrované technologie deduplikace a archivace dat,“ řekl Amit Walia, vice president of product management of Backup Exec, společnost Symantec. „Nejnovější verze zkracuje dobu instalace přibližně o 20 %, čímž se zkracuje doba potřebná k obnovení důležitých obchodních dat a šetří čas a zdroje oddělení IT, a přidává jedinečné nové funkce jako nový modul doporučení a integrovaný kanál RSS.“

 

Software Backup Exec 2010 nyní obsahuje následující nové funkce:

bitcoin školení listopad 24

  • Rychlejší instalace: Zákazníci nyní mohou nainstalovat a nastavit software Backup Exec až o 20 % rychleji pomocí zjednodušených průvodců instalací a zálohováním.
  • Podpora nových platforem: Software Backup Exec 2010 nyní podporuje platformy Microsoft SharePoint 2010, Exchange 2010 SP1 a SQL 2008 R2.
  • Kratší doba obnovení: Modul doporučení upozorňuje zákazníky na nedostatky v jejich postupech zálohování prostředí SQL Exchange, SharePoint, Hyper-V a Active Directory a tím zajišťuje spolehlivější obnovení.
  • Přívětivější prostředí pro uživatele: Integrovaná čtečka kanálů RSS poskytuje jednoduchý způsob komunikace společnosti Symantec se zákazníky. Umožňuje rychlé sdílení informací.