Nejnovější verze softwaru Backup Exec 2010 umožňuje uživatelům podle Symantecu zkrátit dobu instalace pomocí vylepšených průvodců, poskytuje v rámci produktu nová doporučení pro optimální obnovení dat v systémech Windows a podporuje další platformy, včetně systémů Microsoft SharePoint 2010.
„Uvedením softwaru Backup Exec 2010 vylepšila společnost Symantec ochranu virtuálních počítačů a přidala plně integrované technologie deduplikace a archivace dat,“ řekl Amit Walia, vice president of product management of Backup Exec, společnost Symantec. „Nejnovější verze zkracuje dobu instalace přibližně o 20 %, čímž se zkracuje doba potřebná k obnovení důležitých obchodních dat a šetří čas a zdroje oddělení IT, a přidává jedinečné nové funkce jako nový modul doporučení a integrovaný kanál RSS.“
Software Backup Exec 2010 nyní obsahuje následující nové funkce:
- Rychlejší instalace: Zákazníci nyní mohou nainstalovat a nastavit software Backup Exec až o 20 % rychleji pomocí zjednodušených průvodců instalací a zálohováním.
- Podpora nových platforem: Software Backup Exec 2010 nyní podporuje platformy Microsoft SharePoint 2010, Exchange 2010 SP1 a SQL 2008 R2.
- Kratší doba obnovení: Modul doporučení upozorňuje zákazníky na nedostatky v jejich postupech zálohování prostředí SQL Exchange, SharePoint, Hyper-V a Active Directory a tím zajišťuje spolehlivější obnovení.
- Přívětivější prostředí pro uživatele: Integrovaná čtečka kanálů RSS poskytuje jednoduchý způsob komunikace společnosti Symantec se zákazníky. Umožňuje rychlé sdílení informací.