Známé logo „zaškrtnutí“ VeriSign je dnes zřejmě nejuznávanější symbol důvěry ve světě internetových aplikací. Každý den je zobrazeno více než 250milionkrát na více než 90 000 webových serverech ve 160 zemích. Společnost Symantec zahájila přechod na novou firemní identitu, která zahrnuje i značku „zaškrtnutí“ VeriSign. V rámci tohoto procesu bude zavedeno i nové firemní logo a nová verze loga spotřebitelských produktů Norton.
Integrace má Symantecu například umožnit
- Poskytovat certifikační služby SSL společnosti VeriSign se softwarem Symantec Critical System Protection prostřednictvím distribuční sítě.
- Využívat služby VeriSign SSL a ověřovací služby PKI v rámci konzoly Symantec Protection Center (SPC), čímž vznikne jednotné řešení správy podnikového zabezpečení.
- Posílit zabezpečení přístupu uživatelů rozšířením řešení Data Loss Prevention a technologie Data Insight společnosti Symantec o služby zabezpečení identity společnosti VeriSign, což zajistí, že přístup k příslušným informacím budou mít pouze oprávnění uživatelé.
- Nabídnout uživatelům silné ověřování a poskytnout organizacím možnost využívat vysoce uznávanou značku důvěry VeriSign v rámci hledání online v důsledku spojení ověřovací služby VeriSign VIP s produkty Norton a klienty Symantec pro stolní počítače.
Divize identit a ověřování společnosti VeriSign se stane součástí skupiny Enterprise Security Group, kterou vede Francis deSouza.