Systém CCC pro plánování zdrojů call center uvedl na český trh Soitron

3. 3. 2008

Sdílet

Mezi základní vlastnosti systému patří propracované plánovaní směn operátorů či možnost přidělování úkolů v návaznosti na odbornost a zkušenosti operátorů call centra.

Softwarové řešení CCC od společnosti Teleopti dokáže efektivně řídit lidské zdroje v centrech péče o zákazníka a umožňuje komplexní plánování a vyhodnocování provozu call center.
Mezi základní vlastnosti systému patří propracované plánovaní směn operátorů či možnost přidělování úkolů v návaznosti na odbornost a zkušenosti operátorů call centra. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.
„CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.
Řešení CCC dovoluje pružně reagovat i na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Produkt dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán.