Hlavní navigace

Systém CCC pro plánování zdrojů call center uvedl na český trh Soitron

3. 3. 2008

Sdílet

Mezi základní vlastnosti systému patří propracované plánovaní směn operátorů či možnost přidělování úkolů v návaznosti na odbornost a zkušenosti operátorů call centra.

Softwarové řešení CCC od společnosti Teleopti dokáže efektivně řídit lidské zdroje v centrech péče o zákazníka a umožňuje komplexní plánování a vyhodnocování provozu call center.
Mezi základní vlastnosti systému patří propracované plánovaní směn operátorů či možnost přidělování úkolů v návaznosti na odbornost a zkušenosti operátorů call centra. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.
„CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.
Řešení CCC dovoluje pružně reagovat i na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Produkt dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán.