Systém samoobslužného maloobchodního kiosku nabízí IBM

1. 6. 2008

Sdílet

Nový pokladní systém umožňuje zákazníkům platit za zboží kdekoli v obchodě.

Údajně první technologii samoobslužné pokladny, která umožňuje zákazníkům nakupovat a platit nákupy prakticky kdekoli v obchodě, představila firma IBM. Systém AnyPlace Checkout je určen pro malé firmy a oddělení velkých podniků a podle výrobce představuje další zásadní krok v inovacích samoobslužných pokladen.
Podle nedávného průzkumu nákupního chování mezi spotřebiteli uvedlo 10 procent nakupujících, kteří opustili obchod bez uskutečnění nákupu, jako rozhodující faktor dlouhé čekání u pokladny. A co je důležitější, spokojenost zákazníků, kteří musí čekat ve frontě déle než čtyři minuty, padá pod 80 procent.
„Současné tržní prostředí je konkurenční a maloobchodníci jsou pod tlakem, aby transformovali a inovovali. K tomu je vede potřeba změnit zážitky zákazníků z nakupování,“ řekl Steve Ladwig, ředitel maloobchodních řešení, IBM System & Technology Group. „IBM AnyPlace Checkout umožňuje obsloužit zákazníky zcela novými způsoby a odpovědět na jejich poptávku po snadno použitelné samoobsluze na více místech než kdy předtím.“