Tablety frčí, o tom není pochyb. Ukazuje se, že nejenže přeskočí v prodejnosti notebooky, ale také se jich prodá mnohem více, než tomu bylo loni. Očekává se, že tabletů se v roce 2013 prodá více, než 170 milionů kusů.
Nejprodávanějším tabletem je stále iPad, o tom není pochyb, ale velkou část segmentu sedmipalcových zařízení připadá na tablety s Androidem. V loňském roce výrobci vyrobili a odeslali do prodeje 73,4 milionů tabletů s úhlopříčkou 9 palců nebo větší, což představuje nárůst o 35 %. Celkově zabírají velké tablety 59 % trhu tabletů. V roce 2012 se nejvíce prodávaly právě velké tablety, ale letos to má být jinak, velmi populární se, hlavně díky ceně, stávají tablety sedmi a osmipalcové.
Odbornící se domnívají, že by si malé tablety mohly letos přivlastnit až 60 % trhu, poměr sil by se tedy obrátil. Jen společnost Samsung očekává, že se jí podaří zdvojnásobit počet prodaných tabletů z roku 2012. Nutno dodat, že pokud mají v plánu vydat ještě lepší tablety, než Nexus 10, tak se jim to podaří.