První video zachycuje muže před centrem Apple v San Franciscu. Mluví na kameru a najednou si všimne podivného nápisu na obloze: „Zapomeňte na ovoce.“ Narážka na Apple? Z mizejících nápisů se ještě dá přečíst odkaz na internetové stránky Whoistabco.com.
Smysl Focusgroup je vám určitě jasný. Vyberete určitý vzorek populace a ptáte se jich na názor na nový produkt, reklamu, atd. Ve druhém videu vidíme takovou skupinu v kanceláři. Muž s notesem se skupiny ptá na jejich zkušenosti s tablety, aby jim v zápětí rozdal po jednom z prototypů. Ačkoli všichni ze skupiny mají tablety rozdílných značek (až na jednoho muže, který věří, že všechny spasí Microsoft), všem se novinka na první pohled zalíbí a jsou z ní nadšení. Jeden nedočkavec odlepí páskou přelepené logo tabletu…
V posledním videu můžeme vidět partičku přátel či kolegů, oslavujících v hospodě narozeniny jednoho z nich. Oslavenec má v zadní kapse kalhot jakýsi tablet, zřejmě se jedná o prototyp. Oslavenec je ještě před odchodem na toaletu varován, aby dával pozor, nicméně co čert nechtěl…
Na oficiálních stránkách společnosti se můžeme dočíst, že tajuplný tablet, ze kterého by nám všem měla spadnout brada, bude představen ve velmi teplém měsíci. Vzhledem k tomu, že již máme červenec, by mohlo jít maximálně o srpen nebo možná září. V části FAQ se něco málo o TabCo dozvídáme, o samotném tabletu ale nic konkrétního.
Takže kdo stojí za tajemnou společností TabCo a jedná se skutečně o nový tablet nebo je to fake? Co když je to pouze promyšlená reklamní kampaň nám velmi dobře známého a ve výše uvedených videích tak často jmenovaného výrobce „ovocných“ zařízení? Sami jsme velmi zvědaví. Budeme pro vás tajemnou společnost TabCo samozřejmě dále sledovat. Teplé měsíce nás čekají ještě alespoň dva.
Objevili jste nějaké zajímavé informace o TabCo a jejich „revolučním“ tabletu? Napište nám!