Tarifikační software TAS (Call Accounting System) verze 3.1

1. 5. 2007

Sdílet

TAS poskytuje pohodlnou kontrolu telefonních nákladů celé firmy, přičemž dokáže pracovat s CDR záznamy z VoIP telefonních ústředen (Cisco Unified CallManager, Asterisk apod.), hlasových bran, GSM bran a TDM telefonních ústředen (firem Alcatel, Avaya, Ericsson, Siemens a dalších). Nechybí import elektronických výpisů od pevných i mobilních operátorů. Firmě i zaměstnancům využívajícím TAS je poskytován přehledný pohled na telekomunikační náklady pomocí webového prohlížeče bez potřeby instalace dodatečných programů.

TAS poskytuje pohodlnou kontrolu telefonních nákladů celé firmy, přičemž dokáže pracovat s CDR záznamy z VoIP telefonních ústředen (Cisco Unified CallManager, Asterisk apod.), hlasových bran, GSM bran a TDM telefonních ústředen (firem Alcatel, Avaya, Ericsson, Siemens a dalších). Nechybí import elektronických výpisů od pevných i mobilních operátorů. Firmě i zaměstnancům využívajícím TAS je poskytován přehledný pohled na telekomunikační náklady pomocí webového prohlížeče bez potřeby instalace dodatečných programů.

Kategorie: Podnikové systémy

Výrobce: 2 Ring
www.2ring.com

Přihlašovatel: 2 Ring, výrobce
www.2ring.com

Použití produktu: Produkt představuje webovou tarifikační aplikaci poskytující přehledy telefonních volání, statistiky a další detailní informace, které pomáhají zpřehlednit podnikové telefonní účty. Ve firmách tak lze najít odpovědi na otázky, kolik protelefonují jednotliví uživatelé či určité pobočky nebo kam se směruje nejvíce hovorů. TAS umožňuje rozúčtovat telekomunikační náklady na jednotlivá střediska, slouží tedy i jako manažerský nástroj. K dispozici je celkem 23 reportů, poskytován je i zakázkový vývoj nových reportů na přání zákazníka.

Obrázek:




Zajímavé vlastnosti produktu:
  • podpora IP a TDM PBX i GSM telefonů včetně SMS
  • podpora hovorů procházejících přes více ústředen
  • podpora více měn (mj. Kč, Sk, euro)
  • aplikace ve formě webového serveru s podporou Linuxu i MS Windows
  • přístup k údajům na základě definovaných oprávnění (manažeři, řadoví zaměstnanci apod.)
  • automatické zasílání reportů e-mailem
  • lokalizace do češtiny, slovenštiny a angličtiny, každý uživatel může používat vlastní jazyk

Záruka: k aplikaci je možné pořídit podporu ve formě e-mail & phone + upgrades

Cena (bez DPH): dle velikosti instalace, od 37 333 Kč

 

Autor článku