Výrobce ERP se tímto dostává do nezáviděníhodné situace. Systém se stává výrazně složitý a zásahy do něj bývají čím dál tím komplikovanější. U systémů, které se neustále vyvíjejí, tak dochází k ohromnému nárůstu funkčnosti. Uživatelé si pak oprávněně stěžují na komplikované ovládání a nepřehlednost jednotlivých nabídek, a dodavatel stojí před závažným rozhodnutím, zda dlouho vyvíjený informační systém nadále pouze udržovat nebo vyvinout raději systém nový, poplatný současným moderním technologiím a trendům.
Práce na novém ERP systému Byznys Evo začaly v J.K.R. v roce 2009, od roku 2011 se naplno rozběhl vývoj jádra ERP systému a modulů, souběžně probíhaly testy a optimalizace. V roce 2014 pokračoval vývoj klíčových modulů a funkcionalit, probíhala první nasazení řešení do ostrého provozu. Byznys Evo byl vyvinut s důrazem na jednoduchost, flexibilitu, ergonomii a snadné používání. Patrná je inspirace designem kancelářských aplikací Microsoft Office, vývoj ergonomie probíhal s přispěním odborníků z akademické sféry. V systému se snoubí zkušenosti společnosti J.K.R. s vývojem ERP aplikací a s poznatky z několika tisíc úspěšných projektů od roku 1991. Podnikový informační systém Byznys Evo je určen především pro středně velké a velké organizace, které kladou důraz na obchodní procesy, soustředí se na kvalitní péči o zákazníky, mají stovky zaměstnanců a desítky až stovky uživatelů.
Byznys Evo je vysoce škálovatelné řešení díky třívrstvé architektuře a možnosti rozložení zátěže mezi databázovým a aplikačním serverem. Posílením hardwaru serveru je možné zvyšovat výkon aplikace pro všechny klienty, také je možné rozprostřít zátěž v serverovém clusteru. Řešení je plně přizpůsobené pro práci v cloudu – na koncovém zařízení je umístěn pouze malý klient, veškerá byznys logika a datový server je například v prostředí Microsoft Azure.
Vývojový model Byznys Evo přísně odděluje aplikační logiku od uživatelského rozhraní, což přispívá ke snadnější údržbě, rozšiřitelnosti a testovatelnosti řešení. Součástí vývoje i verifikace upgradů systému jsou hloubkové integrační testy.
Centrální distribuce upgradů systému zajišťuje evidenci uživatelů a verzí, které používají. Praktické je automatické sledování dostupnosti nové verze. Je možné provozovat vedle sebe ostrou a testovací instalaci pro verifikaci plné funkčnosti všech procesů před nasazením upgradu do ostrého provozu.
Integrovaný systém Helpdesku umožňuje uživateli přímo ze systému zasílat výrobci hlášení problémů, náměty a připomínky. Ty se centrálně zpracovávají v týmu podpory a zapracovávají do systému. Helpdeskem je uživatel zpětně informován o jejich stavu.
Řešení je připraveno na existenci různých klientů, typicky pro mobilní platformy, či webový prohlížeč, přičemž serverová část aplikační logiky zůstává stejná. Systém je založený na komunikaci přes webové služby a Windows Communication Foundation, díky čemuž podporuje otevřenost vůči externím aplikacím.
Byznys Evo nabízí bezkonkurenční míru přizpůsobení na míru každé společnosti. A to od klíčových obchodních procesů přes napojení na další součásti podnikové infrastruktury až po konkrétní uživatele a konkrétní formuláře a nabídky v rámci ERP systému. Otevřenost systému je maximální, a to jak na úrovni datových struktur, tak i vzhledu formulářů a výstupů, včetně možnosti ovlivnění chování systému, validačních kontrol a rozšíření nabídek.
Více o podnikových informačních systémech Byznys ERP naleznete zde.