Test technik k úspoře baterie pro iPhone a iPad - 4. díl

4. 9. 2013

Sdílet

 Autor: Apple
Potvrzujeme a vyvracíme tvrzení, která kolují ohledně různých způsobů zacházení s mobilními zařízeními od Applu a jejich vlivu na baterii.

Předchozí díl

8. „Mapy dokážou výrazně přispět k ubývání kapacity baterie.“

PravdaAplikaci Maps v iOS jsme použili při asi 40kilometrovém cestování do práce. Pro aplikaci to bylo tento test opravdu těžké zvládnout, a to z několika důvodů. Zaprvé, aplikace se snažila poskytnout nám trasy pro řízení, i když jsme jeli vlakem. Výsledkem toho bylo, že aplikace musela neustále přepočítávat trasu na základě ulic nacházejících se vedle trati. Zadruhé, vlak procházel v průběhu trasy několika tunely, takže náš iPhone chvílemi hledal GPS signál úplně zbytešně. Trasa zahrnovala čtyři kilometry jízdy autem, 2,5 kilometru chůze a 55 minut jízdy vlakem. Výlet trval téměř přesně dvě hodiny a měl za následek spotřebování 51 procent kapacity baterie. Na stejné trase při zapnuté lokalizaci (nicméně aktivně nepoužívané) bylo vypotřebováno pouhé procento kapacity baterie.

9. „Režim Letadlo šetří životnost baterie.“

PravdaKromě redukce rizika interference může režim Letadlo pomoci šetřit baterii vašeho zařízení. Toto jediné nastavení vypíná několik bezdrátových funkcí, včetně Wi-Fi, antény, GPS, Bluetooth a lokalizace. S aktivovaným režimem Letadlo jsme získali téměř půlhodinu přehrávání videa navíc – 6 hodin, 21 minut, oproti 5 hodinám a 54 minutám v běžném režimu.

bitcoin školení listopad 24

 

Konec