Webový prohlížeč Google Chrome disponuje vlastní verzí vestavěného přehrávače Adobe Flash Player. Pakliže používáte také jiné prohlížeče, které vyžadují stažení a instalaci Flash Playeru, může být příčinou potíží právě doplněk ve více verzích.
V prvním kroku zkontrolujte konfiguraci prohlížeče Google Chrome. Do adresního řádku vepište about:plugins a stiskněte Enter. Zobrazí se stránka s informacemi o všech současně nainstalovaných pluginech.
V pravé horní části obrazovky klikněte na tlačítko Podrobnosti a v sekci Adobe Flash Player zkontrolujte, jestli zde nejsou uvedeny dva instalované pluginy. V řádku Umístění pak naleznete konkrétní instalační cestu. Pokud shledáte, že jsou nainstalovány dva pluginy, jeden z nich bude obsahovat cestu typu C:\Users\[váš_účet]\AppData\Local\Google\Chrome\Application\... V tomto případě se jedná o integrovaný přehrávač prohlížeče Chrome. Druhý, doinstalovaný, bude umístěn v systémové složce Windows.
Pakliže jsou oba moduly aktivní, uvidíte u každého z nich aktivní odkaz Deaktivovat. Deaktivujte jeden z nich, restartujte prohlížeč a v běžném provozu vyzkoušejte, zda jsou s přehrávačem stále problémy. Pokud ano, pokuste se pro změnu použít druhou verzi modulu. Pokud dáte přednost doinstalovanému pluginu, ujistěte se také, že vlastníte nejnovější verzi.