Možná jste o Kloutu, webu, který byl v roce 2008 založen v San Francisku jako prostředek měření vlivu uživatelů na sociálních sítích, ještě nikdy neslyšeli. To ale neznamená, že Klout neslyšel o vás. Pokud máte účet na Twitteru, máte také Klout skóre.
Přestože Klout nesdílí své algoritmy pro vypočítání reputace s veřejností, přijít na to, jak zvýšit své Klout skóre, nevyžaduje diplom z „bieberologie“. Přinášíme deset neoficiálních tipů, jak se stát esem v oblasti sociálních médií a VIP v oblasti výhod, které z tohoto typu statutu plynou.
1. díl: Co je to Klout?
2. díl: Běžte na veřejnost
3. díl: Propojte vaše sociální sítě
4. díl: Budujte vztahy
5. díl: Zvláště se věnujte vlivným uživatelům
6. díl: Ptejte se
7. díl: Poznejte vaše obecenstvo; Vytvářejte obsah, který je jednoduchý ke sdílení
8. díl: Zveřejňujte příspěvky v pravý čas; Kvalita před kvantitou
9. díl: Nestresujte
Ptejte se
Čím více otázek položíte, tím více odpovědí získáte. Lidé rádi sdílí své názory – ať už jde o počasí v Seattlu, o to, jaký si koupit telefon s Androidem nebo o šílené zácpy v newyorkské dopravní špičce.
Tweetování otázky typu „Jakou nejbláznivější věc jste udělali, abyste v New Yorku chytili taxíka?“ jistě získá více odpovědí než prosté konstatování „Hm... právě se snažím chytit taxi v New Yorku.“ Stejně tak otázka, jestli v Seattlu vůbec někdy v létě svítí slunce vygeneruje více odpovědí než prosté nadávání na počasí.
Jednou zvláště efektivní strategií je poprosit lidi, aby sdíleli své vlastní příběhy. Lidé rádi mluví o sobě, a na internetu zvlášť.