Hlavní navigace

TIP: používáme Word 2007/2010 k blogování

18. 8. 2010

Sdílet

Chtěli byste používat Word k přidávání příspěvků na váš blog? Poradíme vám, jak na to.

Balík Microsoft Office a především aplikaci Word není třeba dloue představovat - používají je miliony uživatelů po celém světě. Jeho verze 2007 a nově také 2010 přinášejí spoustu nových funkcí, přičemž jednou z nich je možnost využití programu k blogování. Jinými slovy, na svůj blog můžete jednoduše přispívat přímo přes Word a ne za pomoci internetového rozhraní, které nenabízí tolik funkcí. Pokud chcete Word 2007/2010 k blogování opravdu využít, postupujte podle následujících kroků. Otevřete čistý dokument a klikněte na velké Office tlačítko umístěné v levém horním rohu.

Klikněte na Nový a zvolte Nový příspěvek do blogu. Následně se vám nahoře ve Wordu objeví nový ribbon, který slouží k úpravě blogu. Klikněte na tlačítko Správa účtů a Nový. Následně zvolte ze seznamu svou blogovací platformu, například WordPress a pokračujte kliknutím na Další. Vyplňte informace o vaší webové stránce a zvolte, zda si program má zapamatovat vaše heslo nebo nikoli. U některých platforem Word nabízí i nahrávání obrázků. Nyní můžete začít psát svůj blog. Po skončení pouze kliknete na tlačítko Publikovat. V nabídce máte také možnost Otevřít existující, kterou můžete otevřít starší příspěvky.