TIP: zálohujte a synchronizujte data pomocí služby Dropbox

8. 8. 2010

Sdílet

Přáli jste si někdy, aby měl váš počítač "super adresář," který by automaticky synchronizoval cokoli, co do něj vložíte, s vaším telefonem a dalšími počítači? Poradíme vám, jak na to.

Jednou z nejpopulárnějších internetových služeb, která vám vytvoření takového adresáře umožní, je Dropbox. Pokud si službu neumíte tak úplně představit, Dropbox má na svých stránkách přístupné video, které vám její možnosti objasní. Bezplatná verze Dropboxu nabídne 2GB místa, avšak jakmile si službu zaregistrujete, kliknete na tlačítko Getting Started a splňte alespoň pět z šesti požadovaných kroků, místo v adresáři se vám obratem zvětší o dalších 250MB.

Pokud byste svůj prostor na Dropboxu chtěli navýšit o dalších 250MB a mít tak celkem k dispozici celých 2.5GB, založte si službu pomocí tohoto referenčního odkazu (díky tomuto odkazu se 250MB prostoru navíc načte i někomu jinému). Klienta Dropbox pro Windows můžete zdarma stáhnout zde, pro Mac zde a pro Linux tady. Mobilní klient je dostupný zde. Díky Dropboxu si už nikdy nebudete muset přeposílat soubory z jednoho emailu na druhý, jen aby jste je měli uložené někde na internetu. Výhodou služby také je, že data můžete jednoduše sdílet s ostatními lidmi a zálohovat je.