Navzdory těžkým ekonomickým časům připouštějí oboroví analytici včetně společností Gartner, IDC a Forrester, že odvětví internetového zabezpečení vykazuje rok za rokem pravidelný růst a že má tento růst i nadále pokračovat.
Navazující výzkum Trend Micro, realizovaný ve spolupráci s rozsáhlou sítí partnerů a napříč širším prodejním kanálem, jasně ukázal, že tento sektor nabízí značné příležitosti ke zvyšování výnosů pro partnery prodávající tradiční bezpečnostní řešení i řešení pro zabezpečení cloud computingu.
Výzkum však ukázal také to, že rychlé tempo změn v tomto oboru odhaluje v některých částech prodejního kanálu slabiny. Mnoho partnerů příliš spoléhá na snadný opakovaný prodej, místo aby aktivně pracovali na získávání a využití příležitostí mezi existující i novou klientelou.
Anthony O’Mara, viceprezident Trend Micro pro Evropu, Střední východ a Afriku, vysvětluje myšlenkové pochody, které stojí za radikálním rozhodnutím firmy: „Většina partnerských programů dodavatelů je vnímána jako pouhá restriktivní tabulka slev, takže má velká část prodejního kanálu tendenci využívat místo aktivních strategií strategie reaktivní. Náš program zvyšuje sázky a přináší nové výzvy, ale také odmění naši snahu vycházet vstříc prodejcům i snahu prodejců vycházet vstříc společnosti Trend Micro jako dodavateli.“
Přístup Trend Micro prý přináší štíhlejší, svižnější a lukrativnější partnerský program, v jehož rámci dodavatel zajišťuje svým partnerům jednoduchost, flexibilitu a ziskovost výměnou za podstatně rozšířené odměny související s profitabilitou. Jeho současná struktura je tvořena jednoduše bronzovou, stříbrnou, zlatou a platinovou vrstvou – což nesmírně zvyšuje flexibilitu a snižuje administrativní zátěž a zajišťuje mnohem jasnější linii odpovědnosti jednotlivých partnerů.
Stávající partneři, kteří v současnosti pracují s Trend Micro a generují nový byznys i nově zapojení partneři budou moci využít celou řadu významných vylepšení a nových iniciativ, kam patří:
• Registrace obchodů – partneři budou finančně odměněni za užší spolupráci se společností Trend Micro na dalším rozvoji obchodování.
• Specializace – partneři budou mít nárok na další školení a certifikace umožňující rozvinout lukrativní tržní specializace, pokrývající různé oblasti od zabezpečení cloudů a datových center, přes koncové body a mobilní přístroje, až po ochranu dat a malé a střední podniky.
• Slevy předem a rabatové programy pro partnery s nejlepšími výsledky.
• Marketingové kampaně na vyžádání – virtuální marketingové prostředí, které bude od partnerů vyžadovat rychlou přípravu, provedení a měření nových marketingových kampaní.
• Aktualizovaný partnerský portál s rozšířenou podporou prodeje, marketingu a školení.