Tři nové reklamní klipy od Apple kladou důraz na iTunes a iBooks

18. 3. 2011

Sdílet

 Autor:
Ve snaze odlišit svůj kontrolovaný "ekosystém" od mobilní konkurence - především rychle rostoucí platformy Android od Googlu - Apple zveřejnil tři nové televizní reklamní spoty týkající se iPhonu.

Každý z nich se zabývá jedním aspektem iPhonu: App Store, iPod + iTunes a iBooks. Videa mají okolo půl minuty a podívat se na ně můžete pomocí výše uvedených odkazů. Spoty zvýrazňují to, co Apple pokládá za své hlavní přednosti na mobilním trhu. Například reklama iPod + iTunes říká "Pokud nemáte iPhone, nemáte ve svém telefonu iPod."

Zajímavá je také reklama na iBooks, což je relativně nová služba, která umožňuje vlastníkům iPadů a iPhonů kupovat knihy v elektronické podobě a číst si je (v této oblasti má Apple konkurenci - kupovat knihy na iPhonu umožňuje také například aplikace Kindle od Amazonu). Každá z reklam končí větou "Když nemáte iPhone, no, tak prostě nemáte iPhone." Otázkou zůstává, zda jsou výhody Apple, které mohou využívat pouze uživatelé jeho ekosystému dostatečným důvodem, aby si lidé kupovali iPhony namísto telefonů postavených na Androidu.

Foto: Fotolia