Hlavní navigace

Trojrozměrný vizualizační software pro přípravu tisku nabízí Xerox

5. 11. 2008

Sdílet

Technologii, která používá trojrozměrný software, jež ukáže kompletní rozvržení výstupu před samotným tiskem, představila firma Xerox. Podle jejích představitelů novinka odstraní jedno z nejnákladnějších míst v tiskovém procesu a urychlí tak přípravu a schvalování dokumentů.

Technologii, která používá trojrozměrný software, jež ukáže kompletní rozvržení výstupu před samotným tiskem, představila firma Xerox. Podle jejích představitelů novinka odstraní jedno z nejnákladnějších míst v tiskovém procesu a urychlí tak přípravu a schvalování dokumentů.
Podle výzkumné agentury InfoTrends stojí právě proces přípravy a schvalování dokumentů pro tisk v průměru šest dolarů, přičemž samotnou tiskovou úlohu lze provést za jeden dolar. S trojrozměrným vizualizačním softwarem společnosti Xerox si budou moci uživatelé prohlédnout, jak budou tisky vypadat – textura, lesk, desky, vazby a další – před tím, než se začne tisknout.
„Trojrozměrná vizualizace pomůže zabránit nákladným chybám a přepracování,“ řekl Rob Rolleston, manažer výzkumu ve středisku Research Center Webster společnosti Xerox. „Prohlédnutí výstupu před jeho vytištěním může zamezit mnoha chybám v orientaci, ořezu nebo umístění příslušných snímků na stránce. Výsledkem je vynikající výstup na první pokus.“
Vizí tohoto společného projektu, na němž spolupracují výzkumná střediska Xerox v New Yorku a v Kalifornii, je pomoci zákazníkům porozumět veškerým dostupným možnostem, ať již jsou v tiskárně nebo zadávají své tiskové úlohy přes internet. Trojrozměrná vizualizace dokumentu je vlastně virtuální prohlídkou tiskové úlohy zákazníka. Ten vidí, jak program listuje barevnou knihou, nebo jak otevírá a překládá jejich blahopřání, a přesně ukazuje, jak budou vypadat po dokončení. „Software umožňuje uživatelům vytvářet nové a zajímavé dokumenty, aniž by se museli učit nové technologie tiskového průmyslu,“ dodává R. Rolleston.
Technologie trojrozměrné vizualizace Xerox je stále v procesu zdokonalování. „Tato myšlenka je zatím prototypem, chceme ve spolupráci se zákazníky testovat různé koncepty a vybrat ty nejpřínosnější varianty,“ řekl R. Rolleston.