U většiny žen v USA vyhrál Internet před sexem a televizí

17. 12. 2008

Sdílet

Většina dospělých Američanů potřebuje Internet ke svému každodennímu životu. Někteří z nich by se místo Internetu vzdali raději televize nebo i sexu.

ICTS24

Z průzkumu společnosti Intel vyplývá, že většina dospělých obyvatel USA potřebuje ke svému životu přístup k Internetu. Někteří z nich by se místo Internetu vzdali raději televize nebo i sexu. To je výsledek nedávného průzkumu „Potřeba Internetu v současném světě“ (Internet Reliance in Today’s Economy), který provedla organizace Harris Interactive.


Průzkum odhalil, že 65 % dospělých nemůže žít bez přístupu k Internetu. Pro 71 % dotazovaných je důležité mít zařízení, se kterým se mohou na Internet kdykoli připojit. To mohou být jak přenosné počítače, tak netbooky nebo mobilní internetová zařízení (MID). Umožňuje jim to trvale sledovat důležité finanční otázky včetně stavu hospodářství v zemi.





Většina dospělých Američanů určila Internet jako klíčový nástroj pro správu osobních financí nebo vyhledávání slev a nejlepších nabídek při on-line nakupování. Kvůli přístupu k internetu by se někteří z nich vzdali i večeře v restauraci, nakupování oblečení či členství ve fitness klubech.

Sex, nebo Internet?

Podle průzkumu Intelu je téměř polovina žen a třetina mužů přesvědčena, že by se po dobu dvou týdnů raději obešli bez sexu než bez přístupu k Internetu. Přístup k Internetu je nezbytný také v současné hospodářské krizi. Pro 95 % dospělých je důležité mít zařízení, které umožňuje přístup k Internetu. 82 % lidí si také myslí, že pomocí internetových zařízení si zachovají aktuální přehled o stavu ekonomiky, a 87 % se díky Internetu podařilo ušetřit peníze.





Internet vítězí nad televizí

61 % žen by radši nesledovalo 2 týdny televizi, než aby se vzdaly Internetu jen na 1 týden, přičemž 58 % dospělých Američanů s tím souhlasí. Řada pořadů a filmů je k dispozici on-line a přenosné počítače s výkonnými, energeticky úspornými procesory umožňují jejich sledování téměř kdekoli, dokonce i na cestách.

91 % dotazovaných také uvádí, že Internet zlepšil alespoň jeden z aspektů jejich života. V této skupině se 79 % zlepšila možnost kontaktu s rodinou a přáteli, 68 % se lépe nakupuje, 47 % Internet umožňuje lépe spravovat finance, protože nabízí aktivity jako on-line banking či úhradu účtů.

- - Jan Mazal