(PR článek)
Toho se na poli serverhousingu snažíme držet i u nás v Coolhousingu. Účtování služeb na základě skutečné spotřeby hostovaných zařízení, měřené pomocí inteligentních zásuvek, je pro nás samozřejmostí. Za kvalitu služeb ručíme!
Mezi paušální platbou (odvíjející se např. od štítkové hodnoty příkonu na zařízení) a platbou za skutečně naměřený odběr elektřiny v datacentru je často propastný rozdíl, samozřejmě v neprospěch zákazníka. Proto v Coolhousingu využíváme 30denní průměr příkonu, podle kterého přidělíme váš server do jedné z příkonových kategorií s přesností na 10W.
Dále zákazníka jistě zajímá kvalita služeb, dostupnost, konektivita, zálohování a bezpečnost hostovaných zařízení. Dostupnost je zajištěna prostřednictvím technické podpory 24x7 a možnosti vzdálené on-line správy. Konektivita Coolhousingu udělala v minulých týdnech velký krok vpřed. Nyní si zákazník může vybrat ze dvou geograficky oddělených lokalit a nemusí mít strach z výpadku konektivity datacentra (a svých zařízení) – v jeho případě (NIX či transit) bude komunikace vedena přípojkou z datacentra Trestel (Sitel) a naopak. Navíc jsou všechna zařízení v datacentru, samozřejmě včetně těch klientských, pojištěna proti nenadálým událostem, včetně pojištění odpovědnosti.
V Coolhousingu si jsme kvalitou služeb natolik jisti, že vám za ni ručíme – a to doslova. Důkazem je garance vrácení peněz do 14 dní od zřízení libovolné služby, a to v plné výši a bez udání důvodu. Dále vrátíme zákazníkovi peníze do 200 dní od spuštění, pokud služba opakovaně vykazuje vadu způsobenou Coolhousingem, a mimo to je možné od libovolného housingového závazku bez sankcí odstoupit do 60 dní.
Proč naše služby nevyzkoušet? U nás serverhousing v pytli nekupujete.
Více informací naleznete na webu Coolhousingu.