Virtuální telefonní ústředna firmy GTS Novera dovoluje snížit náklady na hovorné

8. 11. 2007

Sdílet

Službu virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami, představila společnost GTS Novera. Jedná se o plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními provozními nároky a s možností snadného ovládání z běžně používaných kancelářských aplikací.

Službu virtuální ústředna, která umožňuje firmám volat zdarma mezi jednotlivými pobočkami, představila společnost GTS Novera. Jedná se o plně outsourcované řešení vnitropodnikové komunikace s minimálními provozními nároky a s možností snadného ovládání z běžně používaných kancelářských aplikací.
Virtuální ústředna je nadstavbou služby Novera IP komplet. Je určena pro střední a malé podniky a představuje plně outsourcované řešení vnitrofiremní komunikace umožňující mezipobočkové volání zdarma. Jde o centralizovanou správu všech firemních lokalit bez nutnosti tuto ústřednu vlastnit, provozovat či časem jakkoli draze rozšiřovat.
Společnost, která se pro službu Novera virtuální ústředna rozhodne, platí pouze za využívanou službu a nemusí vynakládat žádné počáteční investice do pořízení klasické pobočkové ústředny. Novera virtuální ústředna je škálovatelná a je možno ji snadno přizpůsobit aktuálním potřebám zákazníka.
Uživatelé virtuální ústředny ocení zejména jednoduchost ovládání (přímo z kteréhokoliv počítače v kanceláři) a její kompatibilitu s ostatními firemními systémy (CRM, ERP atd.). Samozřejmostí je smluvně garantovaná kvalita služby a doplňkové aplikace, které sledují okamžitý i celkový provoz ústředny na centrále i ve všech pobočkách.
Provoz ústředny je nenáročný a jakékoliv změnové požadavky nevyžadují doplňkové investice a složité zásahy do celého systému tak, jak je tomu u klasických pobočkových ústředen. Naprostou většinu změn je možné řešit uživatelským způsobem s využitím běžné počítačové aplikace.
Novinka je vhodná pro firmy s celkovými výdaji na telekomunikace od deseti tisíc Kč měsíčně. To znamená, že ji mohou využívat i společnosti s malým počtem linek na pobočce, jimž se dosavadní klasická ústředna nevyplatila. Služba umožňuje využívat stejný rozsah funkcionalit, jaké jsou k dispozici na centrále, i na kterékoliv z jejích poboček.
„Postupné zavádění služeb na bázi VoIP je konkrétním příkladem uplatňování konvergence telekomunikací a IT. Telekomunikační řešení v takovémto případě přesahuje do oblasti IT a propojuje výhody obou kategorií: vysokou kvalitu obvyklou v telekomunikacích a široké možnosti obvyklé v IT,“ říká Miloš Mastník, ředitel divize strategie a produktu společnosti GTS Novera, a dodává: „IP telefonie do budoucna překoná vnímání, které je dnes poměrně časté – že jde o volání přes internet, sice zdarma, ale s nezaručenou kvalitou. Z pohledu telekomunikačního operátora znamená IP telefonie službu s garantovanou kvalitou, vysokou bezpečností a širšími možnostmi pro zákazníka, než nabízejí klasická telekomunikační řešení. Taková je i služba Novera virtuální ústředna.“

 

Autor článku