Víte, jak s Google+ zvýšit povědomí o své firmě?

2. 5. 2013

Sdílet

 Autor:
Google+ je součástí balíčku služeb Google Apps a v současné době – s více než 400 milióny uživatelů na celém světě – jednou z nejsilnějších sociálních mediálních platforem. Tak proč toho nevyužít?

Začněte používat stránku Google+ jako centrum své značky. Vaše stránka se spolu s profilovou fotkou a nejnovějšími příspěvky může zobrazit napravo od výsledků vyhledávání, jestliže její obsah odpovídá relevantnímu vyhledávacímu dotazu zákazníka. Služba Google+ je prostřednictvím hangoutů plně integrovaná s ostatními službami Google, jako jsou Dokumenty, Disk Google a online videokonference.

5 důvodů pro firmy, proč začít používat službu Google+
1.    Zlepšete výsledky vyhledávání
Při vyhledávání na Googlu se mohou zákazníkům napravo na stránce zobrazit s výsledky i relevantní příspěvky, fotky a videa z vaší stránky na Google+. Většina uživatelů klikne na odkaz, který už někdo doporučuje. Tím pádem, když někdo „oplusuje“ vaši stránku, posune ji pro určitou skupinu lidí ve vyhledávači nahoru.
Znamená to, že budete muset tvrdě pracovat, abyste dosáhli kladného hodnocení +1 od svých zákazníků a na druhou stranu si můžete být jisti, že budujete správný vztah s vašimi zákazníky.
2.    Monitorujte své příspěvky prostřednictvím Mapy sdílení
Váš obsah je vaší sociální měnou a prostřednictvím mapy sdílení je snadné zjistit, kdo jsou hlavní aktéři v řetězci sdílení. Vizualizace dat Mapy sdílení Google+ ukazuje, kdo vaše příspěvky sdílí nejčastěji. To vám umožní identifikovat ovlivňovatele a sledovat, jak jejich komunita reaguje na váš obsah. Jednoduše zjistíte, jaký obsah vaše publikum upoutá nejvíc.
3.    Upoutejte pozornost tlačítkem „+1“
Umístěte tlačítko „+1“ na své weby – jejich návštěvníci tak mohou doporučovat zajímavé stránky a tím zvyšovat sledovanost stránek. Tlačítko „+1“ rozproudí uživatelskou konverzaci. Kliknutím na tlačítko +1 dají uživatelé veřejně na vědomí své uznání určitému obsahu dané stránky. Můžou hned i sdílet daný obsah s patřičným komentářem a odeslat ho do okruhu vybraných přátel ve službě Google+.
4.    Zlepšete své stránky na základě hodnocení
Tímto ukazatelem zjistíte, jak lidé často klikají na stránky přímo z výsledků vyhledávání. Můžete skutečně vidět ve výsledcích vyhledávání, které webové stránky jsou jak populární a užitečné či neužitečné pro jednotlivé uživatele a podle těchto ukazatelů je následně upravovat.
5.    Přímé spojení stránek se službou Google+
Google před nedávnem spustil novou funkci svého vyhledávače, kde si můžete přidat značku „+” před název vaší společnosti a při vyhledávání relevantních dotazů navede uživatele vždy na vaši firemní úvodní stránku.
Můžete přidat ikonku „Google Direct Connect“ na své stránky a spojit návštěvníky stránek přímo na profil Google+. Tato služba je v současné době dostupná pouze pro vybrané internetové stránky.
Nyní jsou vaše možnosti neomezené a záleží na vaší aktivitě, jak moc bude mít Google+ vliv na vaši pozici ve vyhledávači.

Google+
> 1 mil.
Počet stránek firem a značek vytvořených během prvních šesti měsíců na Google+
> 400 mil.
Počet uživatelů Google+, který dále rychle narůstá
5–10 %
Zvýšení míry prokliku u reklam ve vyhledávání rozšířených o sociální sítě

 

bitcoin školení listopad 24

Chcete se dozvědět víc o řešení, které zvýší produktivitu ve vaší firmě? Například jak snadno vytvořit a udržovat firemní intranet pomocí nástroje Google Sites, který je součástí řešení Google Apps. Zúčastněte se bezplatného webináře, pořádaného společností Ness Technologies, poskytovatelem komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií. Registrujte se na Ness Up Webinars!