Společnost Vodafone změnila obsah a vzhled svých webových stránek a podle svých slov zpřehlednila styl navigace. Operátor tím chce zákazníkům usnadnit orientaci.
Analýzu stávajícího stavu, na jejímž základě byly změny provedeny, pro Vodafone vypracovala společnost H1.cz.
Webové stránky Vodafonu patří údajně k nejnavštěvovanějším stránkám v ČR. Mezi nejpoužívanější sekce patří SMS brána s 690 304 reálnými uživateli měsíčně (duben 2008).
Hlavní změny webových stránek Vodafonu se týkají především:
- zpřehlednění stylu navigace, díky níž by se měli uživatelé na webu lépe orientovat
- změna obsahu textů a jejich členění tak, aby byl pro zákazníky co nejsrozumitelnější
- optimalizace reklamních ploch
- optimalizace stránek pro vyhledávače
- celkového vzhledu stránek, který byl zpracován na základě komplexní příručky Design System Styleguide od Vodafone Group. Tato příručka byla vytvořena na základě četných studií a testovaní na uživatelích.
- vzhledu internetové Samoobsluhy Můj Vodafone a eShopu