K dodatečným informacím se dostanete jednoduše. Stačí kliknout na tři tečky vpravo od výsledků a zobrazí se malé okno s doplňujícími informacemi. Ještě před otevřením odkazu tak uživatel pozná, jak dlouho už vyhledávač daný web indexuje, nebo zda je připojení k němu bezpečné.
Vyhledávání v angličtině pak nabízí ještě více informací, například o autorovi daného textu. O novince společnost informovala na svém blogu.
Další novinkou, kterou společnost Google oznámila, je zvýšení boj proti dezinformacím. Firma začala spolupracovat v po celé Evropě s organizacemi věnujícími se fact-checkingu a vedle přímé podpory s nimi sdílí informace o nových technikách boje proti šířením dezinformací online.
V tuzemsku firma podpořila nezávislou platformu pro ověřování informací Demagog.cz. Pobočky této platformy v Česku, na Slovensku a v Polsku mohou díky tomu lépe spolupracovat a zvyšovat povědomí o dezinformačních narativech vůči nejzranitelnějším skupinám obyvatel. Grant této organizaci pomůže v rozvoji technických řešení na bázi umělé inteligence pro ověřování informací v zemích hovořících slovanskými jazyky.
Druhou firmou, kterou Google podpořil, je Česká tisková kancelář. Ta získala prostředky na školení novinářů a studentů žurnalistiky v oblasti ověřování informací a využívání technologií při rešerších. Za posledních pět měsíců proběhlo na různých místech v Česku 11 intenzivních školení, kterých se zúčastnilo více než 120 stávajících i budoucích novinářů.