Podle analytiků společnosti Display Search se letos prodá přes 22 miliónů 100/120Hz HD televizorů a kolem pěti miliónů 200/240Hz televizí. To odpovídá 15,5 %, respektive 3,5 % celkového trhu s televizními obrazovkami, kde se v roce 2009 počítá s přes 142 milióny prodaných kusů.
Ve výrobě těchto obrazovek (ne kompletních televizí) má první místo Samsung s tržním podílem 33,7 %, následuje AUO (Acer Unipac Optronics) s 18,3 % a potom LG Display, Sharp, CMO (Chi Mei Optoelectronics) a IPS Alpha. 200/240Hz televizní displeje hromadně vyrábí jen Samsung a LG Display, přičemž Samsung má v nich podíl 92,3 %.
Takové televize ale ve skutečnosti neumí zpracovat HD obraz, jehož frekvence přesahuje 50 snímků za sekundu (PAL), respektive 60 snímků za sekundu (NTSC), kteréžto zjištění vede zejména u počítačových hráčů k nepříjemnému prozření po zjištění, že na těchto televizích si nezahrají hry při frekvenci například 100 Hz. Televize místo toho analyzují obraz a dopočítávají každý druhý snímek, aby byl vytvořen dojem plynulejšího pohybu. A 200/240Hz modely ještě přidávají za každý snímek černou obrazovku, aby se snížil dojem rozmazávání, což je potíž, se kterou se potýkaly zejména starší LCD panely.