Globální výpadek sítě BlackBerry postihl některé uživatele i na tři dny, čímž jim v mnoha případech způsobil velké ztráty. RIM si toho je vědom a svých 80 miliónů zákazníků je připraven odškodnit. Nepůjde však přímo o finanční náhradu, jak by se dalo očekávat. Místo toho chce uživatelům nabídnout několik aplikací v celkové hodnotě vyšší než 100 dolarů „jako výraz poděkování za jejich trpělivost při nedávném výpadku.“
Kompletní seznam nabízených aplikací by měl být k dispozici během čtyř týdnů, přičemž uživatelé si budou moci aplikace stahovat až do konce letošního roku. Kromě herních aplikací jako třeba Sims 3 by se na seznamu měly objevit také nástroje Photo Editor Ultimate či iSpeech Translator Pro.
Firemním zákazníkům pak RIM nabízí možnost bezplatné technické podpory po dobu jednoho měsíce. Stávajícím zákazníkům by se o tento měsíc prodloužila jejich smlouva, zatímco uživatelé bez smlouvy by si prostě mohli na měsíc vyzkoušet, jak taková podpora funguje. Pro získání měsíční bezplatné podpory se uživatelé musí zaregistrovat na webových stránkách společnosti RIM. Rozšířená technická podpora uživatelům zaručuje čtyřhodinnou odezvu od podání stížnosti. U základní podpory RIM proklamuje osmihodinovou odezvu.
Podle názoru některých oslovených analytiků by takovou formu kompenzace ale lépe přijali spíše běžní uživatelé než firemní zákazníci. Někteří zákazníci se dokonce již rozhodli, že jakmile skončí jejich smlouva s RIM, přejdou na jinou platformu. Tou by podle nich mohl být například iPhone s podporou technologie 4G, která by se mohla objevit v další verzi telefonu. Ten však zřejmě nebude k dispozici dříve než za rok, takže tato možnost není příliš pravděpodobná.