Zákaznický servis na nejvyšší úrovni s řešením VoCoVo

16. 5. 2024

Sdílet

 Autor: JOYCE ČR
Nejen zlepšení zákaznického servisu nabízí unikátní řešení VoCoVo. Zefektivnit a zlepšit umí také týmovou komunikaci. A to jsou stále jen zlomky toho, co vše můžete díky tomuto sofistikovanému řešení získat.

VoCoVo je komplexní systém zahrnující efektivní, lehké, odolné náhlavní soupravy a další zařízení, která pokryjí komunikační požadavky celého pracoviště. Pracovníci tak mezi sebou budou bezdrátově propojeni pomocí telefonů, pokladních klávesnic či zákaznických call pointů. Díky tomu budou moci splnit každý požadavek klienta během okamžiku, což posune zákaznický servis na zcela jinou úroveň.

A jak náhlavní soupravy fungují? Jednoduše stačí stisknout tlačítko a začít hovořit. Celý tým pracovníka uslyší, může mu odpovědět a pomoci. Spojení lze navázat také pouze mezi dvěma náhlavními soupravami, a to jednoduše pomocí hlasových příkazů volajícího. Jakmile volaný hovor přijme, mohou se mezi sebou bavit pouze dva pracovníci soukromě a nikdo jiný je neslyší. Nedochází tak k rušení ostatních na pracovišti. VoCoVo také umožňuje jednoduše sdílet novinky od vedení konkrétním kolegům, týmům nebo prodejnám, a zefektivňuje tak interní spolupráci.

Opravdovým benefitem exkluzivního řešení VoCoVo je možnost kombinace hardwaru a softwaru se všemi vašimi oblíbenými aplikacemi třetích stran. Nemusíte se tak učit používat žádné nové aplikace a zároveň můžete využívat všechny výhody, které systém nabízí. VoCoVo například umí změnit oznámení úkolů generovaná v aplikacích na hlasové zprávy, k nimž mají zaměstnanci přístup prostřednictvím jejich náhlavní soupravy. Zprávy je možné měnit a pracovníci je mohou nahlásit jako ukončené.

S ČÍM JE MOŽNÉ INTEGROVAT ŘEŠENÍ VOCOVO:

Chytrá zařízení

VoCoVo se k nim připojí jednoduše přes API, takže je možné reagovat na oznámení např. z kamer, regálů, samoobslužných pokladen a dalších.

Samoobslužné pokladny

Rychlejší autorizace transakcí a vyřešení problémů, které pokladny nahlásí pracovníkovi do náhlavní soupravy.

Integrace s telefony

VoCoVo je možné propojit s dosavadním telefonním systémem, tak aby zaměstnanci mohli obsluhovat příchozí a odchozí hovory pomocí svých náhlavních souprav.

BENEFITY ŘEŠENÍ VOCOVO:

  • Snadnější a rychlejší komunikace mezi zákazníkem a prodejcem
  • Zvýšená efektivita práce
  • Vyšší tržby
  • Zkrácení front na pokladnách
  • Zlepšení komunikace v týmech
  • Úspora kroků, a tím času jednotlivých zaměstnanců
  • Vysoká návratnost investice
  • Možnost propojení s aplikacemi třetích stran

KDE VYUŽÍT SYSTÉM VOCOVO:

Maloobchod a velkoobchod

VoCoVo zde pomáhá např. zkracovat fronty u pokladen, optimalizuje využití personálu a zlepšuje komunikaci se zákazníky, která je rychlá, diskrétní a efektivní.

Výroba a sklady

Díky řešení VoCoVo mohou být kolegové neustále v kontaktu, čímž se zabraňuje častému zastavení výroby. Zlepšuje se zákaznický servis a optimalizuje se využití personálu.

Divadlo a kulturní akce

U řešení VoCoVo nenajdete žádné dráty ani kabely a komunikace je okamžitá s křišťálově čistým zvukem. Pomáhá zlepšit efektivitu práce zaměstnanců, snižuje náklady a mnoho dalšího.

ICTS24

Další prostředí:

  • Nemocnice
  • Pečovatelské domy
  • Restaurace
  • Bezpečnostní týmy
  • Muzea a galerie
  • Hotely či konferenční centra

Řešení VoCoVo je tady od toho, aby vám pomohlo snížit náklady, ušetřit peníze a zvýšit zisky. Je produktem britské firmy Strongbyte. Společnost Joyce ČR je výhradním dodavatelem technologického řešení VoCoVo pro český a slovenský trh.

Pro více dotazů ohledně řešení VoCoVo kontaktujte společnosti Joyce ČR:

Obchodní oddělení

Tel.: +420 539 088 020

E-mail: joyce@joyce.cz

Autor článku