Zamezte nedorozumění mezi IT oddělením a zájmy firmy, tvrdí CA

29. 8. 2007

Sdílet

Novou verzi řešení Unicenter Service Catalog, která pomáhá IT manažerům definovat a dodávat IT služby jako v podnikatelském prostředí, uvedla na trh firma CA.

Novou verzi řešení Unicenter Service Catalog, která pomáhá IT manažerům definovat a dodávat IT služby jako v podnikatelském prostředí, uvedla na trh firma CA.
Aby se IT firmy vyvarovaly špatného propojení mezi IT službami a obchodními cíli, potřebují komunikovat s klíčovými obchodními manažery v pojmech, kterým snadno porozumí. K tomu má pomoci právě produkt Unicenter Service Catalog r11.2, jenž poskytuje centralizovaný zdroj informací o všech službách, čímž uživatelům umožňuje mít přesný a ucelený přehled o všech dostupných IT službách. IT oddělení tak získává informace o tom, kdo a jak často služby požaduje a Unicenter Service Catalog r11.2 těmito daty pomáhá při plánování a alokaci zdrojů.
„Katalog služeb je jedním z nejdůležitějších prvků řízení úrovně služeb (Service Level Management), protože umožňuje, aby IT pracovalo jako skutečný poskytovatel služeb,“ řekl Harry K. Butler, III, support center manager ve společnosti EFW, předního poskytovatele vojenské elektroniky. „Unicenter Service Catalog nám pomáhá zrychlit dodávku IT služeb, alokovat zdroje v souladu s obchodními potřebami a nabízet manažerům přesně vymezený seznam dostupných služeb a s tím spojených nákladů.“
Unicenter Service Catalog r11.2 je navržený tak, aby vyhověl rozšířeným požadavkům na katalog služeb v nové verzi ITIL. Verze v3 používá katalog služeb jako samostatný proces, který vytváří primární rozhraní, přes které uživatelé poptávají služby, probíhá jejich správa a dodání.
Unicenter Service Catalog r11.2 dále umožňuje uživatelům definovat dohody o úrovni služeb, spustit manuální či automatické upozorňování na požadavky katalogu, připojovat příslušné dokumenty k požadavkům a vytvářet širokou škálu reportů pro management.