Zářijový GameStar ve znamení Doom 3

30. 8. 2004

Sdílet

Zítra vychází 65. číslo GS s podrobnou recenzí 3D akce Doom 3...

Prázdniny jsou u konce a na pulty obchodů se chystá nový GameStar. Již zítra (tedy 31. srpna 2004) si budete moci zakoupit zářijové číslo našeho časopisu nejen o počítačových hrách, které přichází ve znamení očekávané 3D akce Doom 3. Vyčerpávající osmistránková recenze Ondry Broukala vás dokonale zasvětí do tajů této hororové pecky a nenechá vás na pochybách, že třetí díl legendární série Doom od id Software rozhodně stojí za vyzkoušení. A nezůstane jen u něho, můžete se těšit například na srovnání Doom 3, Half-Life 2 a S.T.A.L.K.E.Ra a preview third person akce Prince of Persia: Warrior Within, hororové akční adventury Shade: Hněv andělů a historické realtimové strategie Knights of Honor. Z dalších recenzí v novém GameStaru najdete například realtimovou strategii z prostředí druhé světové války Codename: Panzers – Phase One, sci-fi realtimovou strategii Ground Control II: Operation Exodus nebo závodní simulaci Richard Burns Rally. A pokud se podrobného rozboru aktuálního Dooma už nemůžete dočkat, nabízíme vám již dnes velkou galerii screenshotů a malou ukázku:



"Jak ubíhá čas, jak přibývají pomyslné zářezy na pažbách vašich zbraní a jak potkáváte nebožáky, kteří neměli to štěstí jako vy a jsou po smrti (v tom lepším případě) nebo neklidně čmuchají, kde by našli něco masitého k snědku (v tom horším případě), přibývá i počet nalezených záznamových disků, z nichž pomocí svého pédéáčka extrahujete data v podobě hlasových záznamů a e-mailů jejich původních uživatelů. Dozvídáte se jejich osudy, seznamujete s každodenními starostmi a postupně skládáte mozaiku událostí, které všemu přecházely. Zjistíte, že čelíte samotnému peklu, za jehož přítomností na základně stojí pravděpodobně pokusy s teleportací za zavřenými dveřmi laboratoří Delta, a že tomu hodně pomohl někdo z místních.

Vedle indicií souvisejících s příběhovou linií ovšem narazíte i na e-maily obsahující nabídku na koupi léků, výměnu názorů mezi šéfem a jeho líným podřízeným nebo třeba korespondenci o tom, jak naložit s nevyžádanou zásilkou řetězových pil. Často se jejich čtením dobře pobavíte a přitom to nijak nenarušuje jinak temný ráz celé hry. Čtení či poslech zpráv je také jedinou cestou, jak získat kódy k uzamčeným bednám, obsahujícím vše, bez čeho se správný mariňák na křížové výpravě neobejde. Tedy brnění, lékárničky a náboje."

Autor článku