Zoot spustil prodejní a informační portál propojený se sociálními sítěmi

3. 8. 2010

Sdílet

Odborná internetová veřejnost tvrdí, že prostřednictvím sociálních sítí není možné uskutečnit velký obchod. Portál Zoot.cz hodlá tento mýtus zbořit novým konceptem. Je to údajně první služba v České republice postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování.

Vyžádaný marketing je podle autorů portálu Zoot.cz nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli. Platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá zajímavé nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy má pomoci odstranit problém zasílání nevyžádaných informací.

Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.

Více informací naleznete na www.zoot.cz.