Fronty se začaly tvořit na konci listopadu i ve virtuální podobě

Vánoce se kvapem blíží a nákupní horečka se netýká pouze zákazníků, ale také samotných prodejců. V dnešní době, kdy stále ještě doznívá druhá vlna pandemie koronaviru a kdy jsou kamenné prodejny spíše zavřené než otevřené, se nákupní poptávka přesunula na bedra internetových obchodů.

Fronty se začaly tvořit na konci listopadu i ve virtuální podobě


E-shopy dnes proto fungují pod tlakem desetitisíců objednávek, přesto potřebují udržet kvalitu poskytované péče o zákazníky na nejvyšší možné úrovni. Řada internetových obchodů již dokonce oznámila, že objednávky nestíhají vůbec vyřizovat.

Tuzemské velké nákupní galerie aktuálně hlásí, že jim násobně stoupl počet objednávek  ve srovnání s listopadem 2019. S růstem objednávek logicky výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Internetové obchody proto stále více využívají systémy s umělou inteligencí jako jsou chatboty nebo voiceboty.

Nárůst interakcí mezi zákazníkem a kontaktním centrem u největších tuzemských internetových obchodů, například s parfumerií nebo elektronikou, je dobře vidět i v komunikačním systému Daktela.

Ve srovnání s letními měsíci jsme u těchto velkých nákupních galerií zaznamenali v listopadu 2020 až trojnásobný nárůst interakcí,“ říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

„Spravovat zákaznickou podporu lze například pomocí našeho systému Daktela. Pro rychlejší zpracování požadavků zákazníka slouží různé možnosti nastavení automatizace. Praktické je okamžité otevření karty klienta z interního systému dané firmy (např. CRM), včetně otevřených objednávek či reklamací, propojení s emailovou komunikací i mnoha dalšími kanály,“ upozorňuje Richard Baar.

Systém Daktela automaticky zaznamenává komunikační historii ze všech kanálů do CRM karty zákazníka. Je tedy jedno, jestli vás zákazník kontaktuje emailem, telefonicky nebo přes sociální sítě, vše uvidíte přehledně na jednom místě. Operátorovi pak CRM kartu automaticky nabízí ve správný čas, což umožňuje významně zkrátit dobu komunikace se zákazníkem.

E-shopy a internetové obchody, které využívají komunikační systém Daktela, se pravidelně umisťují v anketě Křišťálová Lupa v první desítce oceněných v kategorii „Internetové obchodování“, což potvrzuje spokojenost jejich zákazníků. „Přehlednější komunikaci se zákazníkem nebo možnost sledovat jeho nákupní chování ocení ovšem jakýkoliv e-shop, například i rodinná firma, která má pouze několik zaměstnanců. Systém Daktela je totiž modulární a lze ho využívat přesně podle potřeb daného internetového obchodu,“ doplňuje Richard Baar.

Úvodní foto: Daktela










Komentáře