ha-loo Centrála do testovacího komerčního provozu
Do komerčního testovacího provozu uvedla službu IP telefonie ha-loo Centrála firma ha-vel. Uživatelé s ní získají možnost mít pod jediným účtem až 88 linek, které se budou chovat jako standardní telefonní linky.
autor Pavel Louda | Internet a komunikace |
Internet a komunikace
Přijde na trh nový vyhledávač respektující soukromí? Autoři prohlížeče Brave to plánují
Google pokračuje v plánu odstraňování cookies
Internet v Česku: bezdrátu vládne Vodafone, kabelům UPC
Udělá Google z Androidu placenou službu?
Český telekomunikační úřad spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací
Do komerčního testovacího provozu uvedla službu IP telefonie ha-loo Centrála firma ha-vel. Uživatelé s ní získají možnost mít pod jediným účtem až 88 linek, které se budou chovat jako standardní telefonní linky.
ha-loo Centrála nabízí podporu pro volání přes internet i funkcí virtuální ústředny – služba zaznamenává hovory všech linek a díky tomu získá klient podrobný přehled o všech uskutečněných hovorech, což umožní poměrně snadno optimalizovat náklady na volání ve firmě.
Samozřejmostí je přesměrování hovorů, upozornění na zmeškané hovory nebo hlasovou schránku, což minimalizuje ztracené hovory od zákazníků. Příjem a odeslání faxů je realizován ve formátu PDF.
Služba nevyžaduje pořízení ústředny – lze ji zdarma aktivovat a pak už se platí jen to, co se opravdu provolá. Hovory v rámci sítě jsou zdarma.
Komentáře