Hlavní navigace

Telefónica O2: Jaký má úspěch Kvídovo volání zdarma?

21. 6. 2008

Sdílet

Na konci dubna představila společnost Telefónica O2 novou službu Kvídovo volání, která nabízí volání po dobu jedné minuty do jakékoliv mobilní i fixní sítě v ČR zcela zdarma, za vyslechnutí reklamního sdělení. Služba je sice omezena na 10 hovorů týdně (20 po vyplnění dalších informací) a podle slov Telefónicy zaznamenává u zákazníků od svého uvedení na tuzemský trh nebývalý zájem.

Na konci dubna představila společnost Telefónica O2 novou službu Kvídovo volání, která nabízí volání po dobu jedné minuty do jakékoliv mobilní i fixní sítě v ČR zcela zdarma, za vyslechnutí reklamního sdělení. Služba je sice omezena na 10 hovorů týdně (20 po vyplnění dalších informací) a podle slov Telefónicy zaznamenává u zákazníků od svého uvedení na tuzemský trh nebývalý zájem.

Podle interních statistik společnosti Telefónica O2 se od představení služby uskutečnilo přes 613 tisíc hovorů. zda je to málo nebo hodně můžete posoudit sami.

Službu za první měsíc a půl využívali nejvíce zákazníci z měst s 20 až 50 tisíci obyvateli. Z hlediska segmentace patřili mezi nejvíce volající studenti, zejména vysokých škol a mladé rodiny s jedním až dvěma dětmi.

Také mezi zadavateli reklamních kampaní vzbudila služba Kvídovo volání značný ohlas. Svědčí o tom zvučná jména společností - např. Cofidis, Česká pojišťovna, Microsoft jenž patřily mezi největší inzerenty v tomto období.

O výhodách tohoto netradičního reklamního formátu, který přináší dokonalé zacílení, pružnost a měřitelnost, svědčí 1% celková interaktivita. Ta vypovídá o tom, kolik zákazníků využilo možnost přepojit se nebo informovat formou SMS o nabídce inzerenta. Tato úspěšnost je dvakrát větší v porovnání s ostatními interaktivními médii, jako například internet nebo přímá komunikace.

Kvídovo volání je v současné době určeno všem mobilním i fixním zákazníkům společnosti Telefónica O2. Pro využití služby stačí před hovorem vytočit speciální číslo 829 829 829 a vyslechnout si krátké reklamní sdělení sponzora hovoru. Pak uživatelé navolí telefonní číslo volaného, vyslechnou si druhý reklamní spot a volají jednu minutu zadarmo. Po 45 vteřinách hovoru budou vždy upozorněni o blížícím se konci sponzorovaného hovoru.

V první fázi může každý uživatel uskutečnit až 10 sponzorovaných volání týdně. Pro navýšení týdenního limitu hovorů až na dvojnásobek stačí pouze registrace uživatele na internetových stránkách www.platitokvido.cz a zákazník tak získá až 80 minut volání na měsíc.
Nenechte si ujít:
Telefónica O2 má tarif se SMS zprávami zadarmo

Nové mobilní technologie zásadně změní náš život

Neomezené volání po Česku za paušál představila Telefonica O2

U:fon nabízí nejlevnější tarif pro pevnou linku všem

Telefónica O2 Czech Republic: Příjmy z pevných linek i přes intenzivní rozvoj internetových služeb stagnují

T-Systems nabízí v Praze ultrarychlý internet

Službu Kvídovo volání není možné využívat při volání z veřejných telefonních automatů. Nevztahuje se také na hovory na čísla se zvýšenou tarifikací ani na volání do zahraničí či naopak.

Více informací lze najít v článku Telefonica O2 nabízí telefonování zdarma za poslech reklamy.

 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku