Top 10 her pro iOS vydělává 13 milionů dolarů denně

Podle dat, která získal Finbold.com, si deset nejvýdělečnějších her pro iOS přijde na průměrně 13.29 milionu dolarů (314,65 milionu korun) denně. Vyplývá to z informací nasbíraných během června.

Top 10 her pro iOS vydělává 13 milionů dolarů denně


Na prvním místě se nachází Fortnite, který si za den vydělá 2,75 milionu dolarů. Na druhém místě nalezneme Roblox s příjmem 2,4 milionu. Třetí je Pokémon GO, které si denně přijde na 1,86 milionu. Těsně za ním je Coin Master s 1,8 milionu. Candy Crush Saga má třetí nejvyšší denní příjem, který činí 1,42 milionu.

Na šestém místě se nachází Clash of Clans s výdělkem 0,94 milionu a za ním je Gardenscapes s 0,84 milionu. Následují COD: Mobile s 0,69 milionu a Homescapes s 0,35 milionu. Na posledním místě se nalézá Toon Blast, který denně vydělá 0,24 milionu.

Očekává se, že odvětví mobilních her v následujících letech stále poroste. Finbold.com tvrdí: „V průběhu let se mobilní hry staly klíčovou položkou videoherního průmyslu. Je to díky mobilním telefonům, které mají mnohem větší dosah než konzole a osobní počítače. V následujících letech obdrží smartphony hlavní roli na videoherní scéně, protože se vývojáři zaměřují na čím dál náročnější a sofistikovanější tituly.“

Výzkum Finbold.com také uvádí hry, které mají za červen 2020 největší počet globálních stažení. Nejvyšší pozici si vydobyl Roblox, který si za den průměrně stáhne 21 034 lidí, a který jen těsně předehnal COD: Mobile s 20 566 staženími. Na třetím místě se nachází Pokémon Go s 19 291 instalacemi. Následuje Clash of Clans s průměrně 19 206 staženími. Pátý je Coin Master, který si denně nainstaluje 19 269 uživatelů.

Zbytek žebříčku obsazuje Candy Crush Saga s 19 139 staženími, Toon Blast s 18 518 staženími a Gardenscapes a Homescapes si denně stáhne 18 150, respektive 15 845 lidí. Na posledním místě se umístil Fortnite, který má průměrně 15 728 stažení.

Úvodní foto: Nintendo










Komentáře