Odstartoval Czech Industry Challenge

Druhý ročník národní iniciativy Czech Industry Challenge, má pomáhat přilákat talentované pracovníky do firem a zviditelnit jednotlivé průmyslové značky i kreativní zaměstnavatele. Prostřednictvím osvěty také popularizuje český průmysl u dětí a mládeže.

Odstartoval Czech Industry Challenge


Národní iniciativa Czech Industry Challenge /CICH/ vychází z nedostatku kvalifikovaných pracovníků na českém trhu práce, akutní potřeby aplikovat emoční vnímání a vizuální komunikaci v kreativní podobě nejen dovnitř průmyslových firem vůči zaměstnancům, ale i navenek v rámci HR marketingu jako celku.

Součástí tohoto celorepublikového projektu, cílícího vedle středních a velkých podniků i na zapojení mikrofirem, je širokospektrální odvětvový záběr od kosmetického průmyslu, strojírenství, energetiky, ICT, chemie až po kreativní průmysly. CICH cílí nejen na výrobní podniky, ale oslovuje rovněž firmy realizující výzkum a vývoj.

„Tato iniciativa má mimo jiné sloužit jako edukativní a popularizační nástroj k budování prestiže a perspektivy zaměstnání v českém průmyslu především v očích dětí a mládeže, a to v podobě putovní osvětové výstavy Czech Industry Photo. Tato se bude realizovat pro veřejnost v rámci druhého ročníku opět bezplatně. Odstartuje na Mezinárodním strojírenském veletrhu a od letošního podzimu se objeví prioritně ve třech městech – v Brně, Praze a Ostravě, kde odhalí skryté krásy jednotlivých odvětví i nových oborů. Výhledově se má fotovýstava po odstranění karanténních opatření přesunout i do zahraničí, aby napomohla dalšímu budování dobrého jména českého průmyslu i odborného školství, a akcelerovala tak příliv talentů z řad zahraničních studentů i nových investorů z ciziny,“ uvedla Kateřina Škopková, iniciátorka CICHu.

K zapojení jsou až do 28. června 2020 zvány firmy působící na českém trhu v rozmanitých odvětvích průmyslu, které mají zájem odhalit kreativní výstupy své práce v rámci HR marketingové komunikace. 

Úvodní foto: eM Client










Komentáře